poniedziałek, 18 lipca 2016

CULOTTES NAJMODNIEJSZA WYGODA SEZONU


Najlepsze rzeczy to takie, w których czujemy się jak w pidżamie.



W moim życiu nastąpił mały przełom, jako miłośniczka jegginsów i domowych dresów postanowiłam zaryzykować i rzucić sobie małe wyzwanie, wyzwanie nazywające się kuloty. Kręciłam się, zaglądałam, zastanawiałam i w końcu zdecydowałam na ich wybór, który przy moich wąskich biodrach nieproporcjonalnych do szerokich ramion był bardzo ryzykowny. Mawia się "ryzyk fizyk" i tak oto spodnie trafiły na mój tyłek. Na początku był zachwyt nad ich wygodą, nad ich wspaniałością, później chwilowa konsternacja - ok ale co dalej? Przecież idealnie podkreślają moje wąskie biodra... jednak. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, akurat kiedyś przypadkiem zakupiłam pewną bluzkę wykończoną na dole koronką, która idealnie tych bioder optycznie mi dokłada. Dalej nie miałam już problemu, kapelusz, espadryle i jeansowa kurtka idealnie wykończyły całość. Stylizacja jest tak wygodna, że mogłabym w niej chodzić dzień w dzień (co mnie się nie zdarza), a w dodatku wystarczy zmiana butów na szpilki, jeansówki na czarną skórzaną ramoneskę (rezygnujemy z kapelusza) i mamy imprezowy look. Jak ja kocham takie rozwiązania. Dajcie mi znać jak podoba Wam się całość.
















fot. Marcin


spodnie: BUTIK | espadryle: BUTIK
na hasło stylowamisja macie w Butik niezły rabat, więc zapraszam do skorzystania 
 bluzka: C&A | kurtka: podobna TUTAJ | torba: podobna TUTAJ | kapelusz: podobny TU

 facebook

8 komentarzy:

  1. świetni wyglądasz a kuloty też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia w pięknym plenerze :-)
    Całość wygląda bardzo dobrze, szczególnie podobają mi się buty i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąskie biodra to walor sylwetki, której my nie lubimy, ale której inne nam zazdroszczą - pamiętaj o tym ;P
    całe życie zmagam się z nimi i całe życie mam kłopot z ich akceptacją, ale wiele razy łapałam się na ty, że dzięki nim mogę nosić to, co nosić lubię - wszystkie luźne w biodrach spodnie z obniżonym krokiem, spodnie z wysokim stanem, bryczesy... ktoś okrąglejszy nie pozwoli sobie na nie, a ja się mogę nie przejmować ;)

    Szersza bluzka to bardzo dobre rozwiązanie przy takich spodniach - wyszło bardzo fajnie i kompatybilnie!

    Letni, swobodny zestaw!

    mnie się podoba, choć za kulotami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąskie biodra jak najbardziej są walorem, jednak kiedy twoje ramiona mają aż 10 cm więcej i jesteś klasycznym przykładem sylwetki stożka czasem może być to problematyczne :)

      Usuń
  4. Super wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ale Ci fajnie tak beztrosko siedzisz sobie na trawce- też chcę ! a u mnie wciąż deszcze grrr

    kurdę, nie wiedzialam, że te portaski zwą się kuloty :P ale ja sto lat za murzynami jestem, więć normalka ;) hehe

    super są- takie nietuzinkowe, oryginalne <3

    OdpowiedzUsuń