sobota, 19 stycznia 2019

GRZESZNIK - ARTUR URBANOWICZ | RECENZJA

ArturUrbanowicz, Grzesznik, horror, mafia, opowiadanie, recenzja,

Opowieść Wigilijna w wersji gangsterskiej? A może to jednak piekło Dantego?

"Grzesznik" - Artur Urbanowicz

Sama nie wiem kiedy ostatnio czytałam książkę na wdechu, jednym tchem, z takimi emocjami. Grzesznik na początku zapowiadał się tak spokojnie, że zastanawiałam się cóż to właściwie za gatunek. Nie wiem dlaczego, ale nie przeczytałam wcześniej opisu książki, więc nie wiedziałam kompletnie czego się spodziewać. Wraz z ilością przeczytanych stron, historia Suchego wciągała mnie coraz bardziej. Bałam się czytać tą książkę w pracy, bo świat stworzony przez autora sprawiał, że rzeczywistość przestawała dla mnie istnieć. Niesamowite jak jedna historia spisana na papierze potrafi wejść nam w głowę. Dosłownie!

ArturUrbanowicz, Grzesznik, horror, mafia, opowiadanie, recenzja,

W skrócie moim słowem

Poznaj zaskakujące, niespotykane dotąd połączenie horroru i opowieści gangsterskiej w klimacie "Chłopców z ferajny".

To historia gangstera Marka Suchockiego, który nie ma sobie równych w Suwałkach. Stoi na czele silnej grupy przestępczej, a w dorobku ma żonę, dwójkę dzieci, kochankę w ciąży i sporo okrutnych morderstw. Karma dopadnie jednak każdego i pewnego dnia Suchy w efekcie upadku zapadnie w śpiączkę. Po obudzeniu już nic nie będzie takie samo.

ArturUrbanowicz, Grzesznik, horror, mafia, opowiadanie, recenzja,

O czym jest Grzesznik?

Marek Suchocki "Suchy", boss suwalskiego półświatka, dowiaduje się, że najgroźniejszy konkurent wychodzi z więzienia. Nie czekając na dalszy rozwój wypadków, wraz ze swoimi wiernymi ludźmi postanawia raz na zawsze stawić mu czoło. Porachunki kończą się tragicznie - Marek spada ze schodów i doznaje silnego wstrząsu mózgu. Kiedy po tygodniowej śpiączce odzyskuje przytomność, okazuje się, że jego grupa została rozbita, a wszystkie pieniądze zarobione przez lata przestępczej działalności zniknęły. Jego przeciwnik, przez swoje brutalne i bezkompromisowe dokonania ochrzczony niegdyś przez media Grzesznikiem, daje się poznać jako genialny, niesamowicie inteligentny psychopata, który nie zna litości. Stawia Suchego przed wyborem - albo ustąpi, albo zostanie mu odebrane wszystko, czym tylko kiedykolwiek się cieszył. Na domiar złego, wkrótce po wypadku ujawniają się nowe, przerażające zdolności Marka...

ArturUrbanowicz, Grzesznik, horror, mafia, opowiadanie, recenzja,

Czy polecam horror Artura Urbanowicza?

Jeśli jesteście fanami kryminałów, thrillerów, horrorów i ogólno pojętej literatury grozy, musicie sięgnąć po najnowszą pozycję Artura Urbanowicza - "Grzesznik". Ta książka położy Was na łopatki. To historia, która rozwija się w tak nieprzewidywalny sposób, że nie jesteśmy nawet w stanie wyobrazić sobie tego, co nas tam czeka. Strach, emocje i refleksja - to uczucia, które towarzyszyły mi podczas czytania. Nawet teraz nie mogę się pozbierać. Ta książka na pewno zostanie w moim umyśle na dłużej. To horror z najwyższej półki!

3 komentarze:

  1. Osobiście wolę romanse heh :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką kryminałów i thrillerów także dla mnie jest to obowiązkowa pozycja i na pewno w najbliższym czasie po nią sięgnę :) Dzięki za super rekomendację, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze sięgałam po zagraniczne kryminały, Coben itd. ale jeśli proponujesz coś polskiego, i mówisz że jest naprawdę dobre, to chyba właśnie mnie przekonałaś. Kasiu, lecę do księgarni.

    OdpowiedzUsuń