piątek, 15 listopada 2019

BIODERMIC DERMOCOSMETICS - SERIA KOSMETYKÓW DO TWARZY

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Marka kosmetyków do twarzy, która zaspokoi wszystkie twoje potrzeby.

Serię kosmetyków marki Biodermic otrzymałam do testów prawie rok temu i tyle czasu właśnie mam przyjemność testować wybrane przeze mnie kremy do twarzy i maski w płachcie. Niesamowite, że niektóre kremy nie ubywają z opakowania, mimo że stosuję je prawie codziennie. Czy one mają wystarczyć na kilka lat? Jeśli by tak było, to genialne rozwiązanie za małe pieniądze. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że wszystko zależy od użytkowniczki danego kosmetyku.

Dlaczego recenzja pojawia się dopiero teraz? W związku ze sporą paczką, bardzo chciałam rzetelnie przetestować każdy dermokosmetyk. Nie chciałam wydawać opinii po jednym użyciu (nie dotyczy oczywiście masek w płachcie). Miałam ochotę poznać kremy do twarzy od A do Z i wypróbować je w różnych stanach mojej skóry i warunkach. Udało się.

"Nasze kosmetyki w swej prostocie zadziwiają działaniem. Receptury to kompozycja składników, których wzajemne relacje wzmacniają działanie każdego z osobna. Uzyskujemy w ten sposób efekt synergii, który idealnie odzwierciedla ducha marki."

Nie będę czekać z wydawaniem opinii do końca tego wpisu. Oczywiście każdy kosmetyk otrzyma personalizowaną recenzję na swój temat, ale chciałabym się odnieść także do całej otrzymanej paczki jako ogółu. Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Biodermic. Żaden krem, ani maska nie okazał się bublem. Warto też nadmienić o cudownym designie opakowań każdego produktu, które sprawiają, że mamy poczucie luksusu. Jeśli zamówicie kilka kosmetyków, z pewnością będą prezentować się na waszych toaletkach bardzo okazale i elegancko. Oczywiście mam swoich faworytów, ale nie mogę powiedzieć nic złego na temat pozostałych produktów z linii dermokosmetyków. Od razu chciałabym także zaznaczyć, jeśli cena wydaje wam się wysoka, weźcie pod uwagę to, że jeden krem wystarcza naprawdę na długo (przynajmniej mnie). Serum do twarzy 30 ml używając na dzień i na noc (na noc spora warstwa) wystarczyło mi na dobre kilka miesięcy. Natomiast krem do szyi i dekoltu, mimo regularnego stosowania, nie ubył z opakowania nawet w połowie. Wydajność idzie więc w parze z ceną i jakością. A jak z działaniem? Tego dowiecie się z poniższych osądów.

"BioDermic Dermocosmetics to więcej niż tylko kosmetyki, to namiastka profesjonalnych zabiegów kosmetycznych, na które możesz sobie pozwolić każdego dnia w domowym zaciszu, celebrując swój czas. W naszych kosmetykach znajdziesz bio-aktywny kolagen, który dzięki zachowanej oryginalnej strukturze, staje się prawdziwym kluczem do zachowania młodości. Odkryjesz ujędrniające i przeciwstarzeniowe właściwości kawioru, a także zachwycisz się działaniem ekstraktu z pereł. Rewolucyjny usieciowany kwas hialuronowy sprawi, że nie będziesz mogła się nadziwić, jak gładka i sprężysta może być Twoja skóra, a oliwka z oliwek przyniesie od lat znane i doceniane odżywcze ukojenie." 

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym

Rewolucyjny eliksir z kwasem hialuronowym, którego nowatorska formuła wyznacza nowy wymiar profesjonalnej pielęgnacji skóry. Zawarty w serum usieciowany kwas hialuronowy nadaje skórze elastyczność i sprężystość oraz opóźnia proces starzenia i chroni przez wiotczeniem. Tworzy na skórze film hamujący proces TEWL - przeznaskórkową utratę wody. Zwalcza wolne rodniki, opóźniając proces starzenia i pomagając zachować zdrowy i młody wygląd. Pozostawia skórę jędrną, nawilżoną i aksamitnie gładką.

Cena: 59 zł
Pojemność: 30 ml
Przeznaczenie: dzień/noc
Rodzaj skóry: wysuszona, młoda, dojrzała, wrażliwa

Moja opinia na temat serum Biodermic

To mój ulubiony produkt z całej paczki. Genialne serum do twarzy sprawdziło mi się w każdej sytuacji. Świetnie nawilża, napina skórę i nie zapycha. Stosowałam je na dzień jako sam produkt, jako baza pod makijaż i na noc nakładając grubą warstwę. Za każdym razem byłam zachwycona. Serum nie ma zapachu, więc używanie przez długi czas nie nudziło się. Ogromnym plusem jest także wchłanianie. Po chwili od nałożenia serum, nie ma go już w ogóle na twarzy. Odczuwamy efekt, ale nie widzimy żadnej warstwy i to mnie urzekło. Lekka, przezroczysta konsystencja pozwala bezproblemowo nałożyć kosmetyk w każdych warunkach. Dodatkowym atutem jest fakt, że nasze dłonie wchłaniają eliksir tak samo jak twarz. Po aplikacji nie trzeba nawet myć rąk. Serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym spełniło moje oczekiwania i chętnie zakupiłabym je ponownie. Produkt użytkowałam kilka miesięcy, więc myślę że cena jest odpowiednia do pojemności i jakości.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Krem na noc z kwasem hialuronowym

Regenerujący krem na noc oparty na składnikach aktywnych poprawiających nawilżenie i jędrność skóry. Kwas hialuronowy charakteryzuje się bardzo silnymi właściwościami higroskopijnymi, dzięki temu znacząco zwiększa nawilżenie skóry. Wygładza, poprawia elastyczność, ujędrnia. Olej sezamowy posiada bardzo efektywne właściwości regeneracyjne, wpływające na poprawę elastyczności skóry. Kwas linolowy działający nawilżająco uzupełnia cement międzykomórkowy przez co zmniejsza transepidermalną utratę wody.

Cena: 59 zł
Pojemność: 50 ml
Przeznaczenie: noc
Rodzaj skóry: wrażliwa, wysuszona, dojrzała, młoda

Moja opinia o kremie na noc Biodermic

Uwielbiam kremy na noc. Używam ich zawsze po kąpieli i nie muszę się martwić rano, że obudzę się z wysuszoną buzią. Nie wszystkie kremy jednak spełniają moje oczekiwania. Na szczęście krem na noc z kwasem hialuronowym sprawdził mi się wyśmienicie. Zaskakujące jest fakt, iż kiedy użyjemy produktu wyciskając go z pompki, nie odczuwamy żadnego zapachu. W miarę rozsmarowywania go na buzi zaczyna wydzielać się delikatna kwiatowa woń, co jest bardzo przyjemnym i ciekawym doświadczeniem. Ten krem jest rewelacyjny także dlatego, że po nałożeniu przyjemnie chłodzi skórę twarzy. Jest to całkiem długotrwały efekt, który możemy odczuwać nawet kilka minut. Po całej nocy moja twarz jest mile nawilżona i nie odczuwam efektu tłustej i brudnej skóry, którego bardzo nie lubię. Konsystencja kremu jest lekko tłusta i dzięki temu nie potrzebujemy go dużo, by posmarować całą buzię. Wchłania się chwilę. Krem na noc z kwasem hialuronowym dobrze nawilża skórę i lekko ją napina. Jestem zadowolona z tego produktu.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Krem pod oczy z ekstraktem z kawioru

Multifunkcyjny krem  pod oczy i na powieki, oparty na wyselekcjonowanych substancjach czynnych i komponentach organicznych. Ekstrakt z kawioru regeneruje uszkodzoną barierę ochronną skóry wokół oczu. Promuje proces odnowy komórek oraz zwiększa produkcję kolagenu i elastyny działając odmładzająco. Pullulan - polisacharyd, który doskonale wiąże wodę w naskórku, nawilża i niweluje drobne zmarszczki. Tworzy matrycę na powierzchni delikatnej skóry powodując jej natychmiastowe napięcie i ujędrnienie.

Cena: 59 zł
Pojemność: 15 ml
Przeznaczenie: dzień/noc
Rodzaj skóry: dojrzała, wrażliwa

Moja opinia o kremie pod oczy Biodermic

Ten produkt najmniej z całej paczki dermokosmetyków Biodermic przypadł mi do gustu. Nie oznacza to oczywiście, że krem pod oczy jest zły. Po prostu u mnie się nie sprawdził. Krem ma dosyć ciężką konsystencję i bardzo długo się wchłania. Dodatkowo przeszkadzało mi to, że kompletnie nie chciał połączyć się z serum do twarzy i się ważył. Kiedy nałożyłam go pod oczy, a potem chciałam posmarować buzię serum, te dwa produkty w ogóle się nie łączyły. Krem pod oczy z ekstraktem z kawioru polecam osobom, które mają skórę wokół oczu normalną. Ja często mam zatarte kąciki oczu i te miejsca po zastosowaniu produktu mnie pieką. Kosmetyk nie sprawdził mi się także pod makijażem, ale na to nie mogę narzekać, ponieważ nie jest przeznaczony w tym celu. Na plus jest brak zapachu i małe, poręczne opakowanie, które można zabrać ze sobą wszędzie. Wydajność także jest bardzo dobra. Mimo małych nieporozumień, cały czas używam tego produktu i wystarczy mi niecała pompeczka, by posmarować skórę wokół oczu. Ogólną recenzję pozostawiam więc do indywidualnego rozpatrzenia, ponieważ mam wrażenie, że niektórym może sprawdzić się rewelacyjnie.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł

Profesjonalny krem zawierający bogactwo naturalnych składników aktywnych przeznaczony do pielęgnacji skóry szyi i dekoltu. Sekwencje oligosacharydów oparte na kwasie glukonorowym stymulują neogenezę kwasu hialuronowego, co wpływa na nawilżenie, wypełnienie i przywrócenie objętości skóry. Wyciąg z pereł obfituje w białka, aminokwasy i składniki mineralne, dzięki czemu zapewnia skórze optymalne nawodnienie i ujędrnienie, nadając jedwabistą miękkość oraz promienny wygląd.

Cena: 59 zł
Pojemność: 50 ml
Przeznaczenie: dzień/noc

Moja opinia o kremie do szyi i dekoltu Biodermic

Nie miałam pojęcia, że istnieje kosmetyk, który oddziela szyję i dekolt od twarzy. Zawsze spotykałam się z połączeniem tych trzech części. U mnie często to co na twarzy nie sprawdzało się na szyi powodując krosty lub wypryski. Tym bardziej ucieszyłam się, że marka Biodermic ma w swojej ofercie krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł. Produkt genialnie sprawdził mi się latem, kiedy skóra ciągle wystawiona była na działanie promieni słonecznych, a dekolt był szczególnie przesuszony. Wtedy właśnie najchętniej korzystałam z właściwości tego kremu i byłam z niego najbardziej zadowolona. Najczęściej krem nakładałam na noc. W dzień nie podobało mi się połączenie zapachu kremu i mojego perfumu. Zapach jest dosyć intensywny, ale nie drażniący. Nie potrafię go określić, ale poszłabym raczej w stronę kwiatową. Krem do szyi i dekoltu podobnie jak krem na noc, bardzo przyjemnie chłodzi skórę i pozostawia ten efekt na dłuższą chwilę. Jest idealny po dłuższej kąpieli, ponieważ bardzo przyjemnie koi skórę. Bardzo polecam ten produkt kobietom dojrzałym, ponieważ mam wrażenie, że to właśnie im ten krem sprawdzi się najlepiej. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Krem na dzień z kolagenem morskim

Wysoko zaawansowany krem na dzień, przeznaczony do pielęgnacji cery wymagającej. Zawiera składniki naturalne i substancje aktywne. Kolagen ma właściwości wpływające na nawilżenie, wygładzenie oraz poprawę kondycji skóry. Zmniejsza głębokość i ilość nawet bardzo wyraźnych zmarszczek, zapobiega wiotczeniu skóry, poprawiając jej elastyczność oraz napięcie. Przywraca skórze właściwą gęstość i spoistość, wyraźnie odmładza, łagodzi rysy oraz poprawia owal twarzy.

Cena: 59 zł
Pojemność: 50 ml
Przeznaczenie: dzień
Rodzaj skóry: dojrzała, młoda

Moja opinia o kremie na dzień Biodermic

Kiedy mam wolny poranek i zawiozę syna do szkoły, bardzo lubię nałożyć na twarz grubszą warstwę tego kremu. Odpowiada mi w nim wszystko. Lekka konsystencja, różany zapach, natychmiastowe wchłanianie. To kosmetyk idealny dla mnie. Krem na dzień z kolagenem morskim świetnie sprawdza się też pod makijaż. Muszę przyznać, że zapach, który kojarzy mi się z wodą różaną bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Ten produkt także trafia na moją listę faworytów Biodermic i w przyszłości mam zamiar przetestować także krem na noc z tej samej serii. Serdecznie polecam ten produkt.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

MASKI W PŁACHCIE BIODERMIC

Maski są tkaniną nasączoną, w zależności od nazwy, odpowiednim serum: aloesowym, kolagenowym i kawiorowym. Przeznaczone są do każdego rodzaju skóry. Jak wiecie z poprzednich kosmetycznych wpisów, jestem bardzo wymagająca i często krytyczna jeśli chodzi o maski w płachtach. Póki co nie trafiłam na maskę idealną, która zadowoliłaby mnie w 100%.

Jaka jest moja opinia o maskach w płachcie do twarzy marki Biodermic?

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to design opakowania. Podobnie jak kremy prezentuje się ono bardzo elegancko i luksusowo. Jest poręczne i w przypadku zakupu kilku masek, łatwo je przechować. Po otwarciu kartonika w środku znajdujemy foliowe opakowanie zawierające maskę. Otwieranie wymaga siły, nie polecam używać nożyczek, ponieważ możemy uszkodzić płacht znajdujący się w środku. Byłam ciekawa jak będzie się rozkładać maskę, ponieważ już nie raz krew mnie zalewała kiedy nie mogłam rozwikłać zagadki rozwinięcia płachtu. Tu nie było problemu. Jednym ruchem uzyskujemy gotowy do użycia produkt. Maska jest mała, ale ładnie pokryła całą moją twarz. Jedyny minus to otwory na oczy, mogłyby być zdecydowanie większe. Musiałam poszerzyć je nożyczkami, ponieważ maska haczyła mi o rzęsy. Zapach bardzo delikatny i przyjemny. Szczególnie kawiorowa maska pachnie pięknie. Podczas używania faktycznie czuć lekkie mrowienie. Znajdziemy o nim informację w środku pudełka z produktem. Na twarzy trzymałam ją około 25 minut, czyli nieco dłużej niż zaleca producent (15 minut). Jestem bardzo zadowolona, ponieważ mogłam siedzieć z maską, a nawet chodzić i nic nie zsuwało mi się z twarzy. Nasączenie także na plus, nic nie ciekło. Po ściągnięciu na twarzy zostaje trochę serum, które jeszcze przez jakiś czas się wchłania. Skóra jest przyjemnie nawilżona i odświeżona. Ogólne wrażenie bardzo na plus.

Koszt jednej maski to 22 zł.

Maska aloesowa w płachcie - seria aloesowa

Maska aloesowa to produkt o wyjątkowych właściwościach. Aloes jako podstawowy składnik maseczki ma zdolność do syntezy elastyny i kolagenu. Zawiera niezbędne dla skóry witaminy A, C i E, które dzięki swoim właściwościom nawilżają, uelastyczniają i nadają jędrność skórze. Alantoina zawarta w maseczce optymalnie łagodzi podrażnienia nadając jej zdrowy wygląd.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Maska kolagenowa w płachcie - seria kolagenowa

Spektakularna maska kolagenowa zawiera 100% bio-aktywny kolagen. Duża zawartość substancji aktywnych powoduje widoczną poprawę kondycji skóry, poprawia jej elastyczność, jędrność oraz hamuje pojawianie się zmarszczek. Naturalny czynnik nawilżający NMF chroni skórę przed odwodnieniem. Dzięki dobremu nawilżeniu skóra staje się wygładzona.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Maska kawiorowa w płachcie - seria kawiorowa

Odżywczy koktajl kawiorowy, bogaty w proteiny i minerały. Głęboko rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt, stymuluje odnowę komórkową. Naturalny czynnik nawilżający NMF nawilża, łagodzi i zwiększa elastyczność.

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

uroda, seria, kosmetyki, BioDermic, dermokosmetyki, krem, serum, maska, maskawpłacie,

Mam nadzieję, że moja recenzja kosmetyków marki Biodermic zachęci was do bliższego poznania tej marki. Ze mną na pewno zostanie na dłużej i będę polecać ją dalej.

10 komentarzy:

  1. Już gdzieś słyszałam o Biodermic :) Jednak nie miałam okazji jeszcze nic z tej marki testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem pod oczy to coś, czego moja skóra potrzebuje - rozważe zakup 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę tą marke ale jeszcze nic z niej nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful set! I would love to try the fab serum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich produkty sprawdziły się u mnie cąłkiem dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale czemu nie spróbować. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie znam tej firmy, ale chyba się skuszę na ich produkty. Od jakiegoś czasu bardziej dbam o pielęgnacje swojej twarzy i chętnie wypróbuję nowe kosmetyki. Ostatnio kupiłam serum do twarzy, piankę do mycia, krem nawilżający i maseczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze o tych kosmetykach nie słyszałam, ale skoro piszesz,że są takie dobre do twarzy, to postaram sie je wypróbować :) Niestety ale jestem obdardzona suchą skórą a skóra taka wymaga jednak odpowiedniego nawilżenia. Dokładnie staram się wczytywać w skład kosmetyków, tak aby zdecydować się na te o najlepszym składzie.

    W ostatnim czasie polubiłam ten krem
    www.trustedcosmetics.pl/krem-przeciwzmarszczkowy-mialenia-krem-do-twarzy-zachowaj-mlody-wyglad/

    No i krem ma przyjemne działanie na cerę, zdecydowanie jeden z lepszych nawilżaczy z jakimi mialam do tej pory do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kosmetyk, warto wypróbować. Dużo wartościowych wpisów można znaleźć na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń