piątek, 8 listopada 2019

MOJA KOLEKCJA KOZAKÓW ZIMOWYCH | PRZEGLĄD

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Na słupku, na koturnie, z wysoką cholewką, zamszowe - mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, ale wolę pokazać. Zapraszam na wpis z moją kolekcją kozaków na zimę 2020.

Kiedy zacząć nosić kozaki? Jak tylko poczujesz, że ci zimno. Absolutnie nie ma reguły i wyznaczonego czasu. Ja pierwszy raz miałam na sobie te buty na początku września, kiedy w pracy zrobiło się chłodniej, a kaloryfery jeszcze nie grzały. Na szczęście obecna moda i jej trendy świetnie łączą kozaki z letnimi sukienkami, dlatego mogłam sobie spokojnie na to pozwolić.

Dziś wpis, który kazała mi zrobić siostra. Kiedy podesłałam jej zdjęcie wszystkich moich kozaków, napisała: "Zrób z tego wpis". Na początku podeszłam do tego pomysłu sceptycznie. "Kogo obchodzą moje buty?", ale później stwierdziłam "W sumie zaryzykuję, może akurat wpis się komuś spodoba.". I tak oto czytacie dziś post zainspirowany przykazem mojej najdroższej siostry. Może akurat zainspiruje Was do nabycia nowego obuwia na nadchodzącą zimę?


Te beżowe kozaki z krótszą cholewką na wysokim słupku to mój najnowszy nabytek. Tak naprawdę zeszłej zimy nie zdążyłam się nawet nimi nacieszyć, ponieważ już powoli robiło się na nie za ciepło. Buty pochodzą ze sklepu CzasNaButy. Jest to model z lekko rozszerzającą się cholewką, która na samej górze ma gumę. Myślę więc, że będą świetnie pasować zarówno na szczupłe jak i większe łydki. Obcas jest bardzo stabilny i kompletnie nie czuć jego wysokości. Bardzo podobają mi się też ciekawe przeszycia materiału. Myślę, że nie raz zobaczycie te buty w zimowych stylizacjach roku 2019/2020.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Jeśli miałabym wskazać na jedne buty, których cena idzie z ich jakością to stawiam na te brązowe kozaki ze skóry naturalnej całkowicie wyprodukowane w Polsce przez markę Miummash. Cena tych kozaków to 790 zł, więc zdaję sobie sprawę, że nie mało, ale mam wrażenie, że to są buty na lata. Mam je już drugi rok i nadal prezentują się świetnie. Dodatkowo za każdym razem kiedy mam je na nogach, ktoś rzuci komplementem w moją stronę. Często otrzymuję pytania skąd mam te buty i zawsze chętnie polecam naszą rodzimą markę. Warto postawić na takie jedne solidne buty.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Bordowe kozaki za kolano z bardzo wysoką cholewką to wybór dla odważnych. Gdzie kupić kozaki za kolano? Buty pochodzą ze sklepu online CzasNaButy, niestety nie są już dostępne, ale znalazłam bardzo podobne bordowe kozaki na niższym korku. Uwielbiam te buty za ich nietuzinkowy design i odważny kolor, ale muszę uważać z czym je łączę. Bardzo łatwo osiągnąć "zbyt lekki" styl, który wygląda wyzywająco. Kozaki wyglądają najlepiej z dopasowanymi sukienkami, które kończą się kilka centymetrów nad cholewką.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Szare kozaki za kolano z bardzo wąską cholewką to świetne rozwiązanie dla osób o chudych łydkach, które mają problem z doborem butów dla siebie. Cienki materiał i zamek bardzo łatwo pozwalają założyć buty, które na nogach prezentują się świetnie. Co zrobić żeby kozaki za kolano się nie spadały? Odpowiedź jest prosta. Trzeba szukać odpowiedniego rozmiaru cholewki. Jeśli dobrze dobierzecie buty, będziecie mogły cieszyć się nimi cały czas. To jak z doborem buta po rozmiarze wkładki, tutaj dochodzi nam jeszcze rozmiar cholewki. Te dwa prawidłowo dobrane wymiary zagwarantują udany zakup.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Sznurowne kozaki kiedyś były prawdziwym hitem. Teraz już mniej widać ich na ulicach, ale wciąż można nabyć je w sklepach obuwniczych. Moje buty posiadam już dobre kilka lat i noszę je okazyjnie. Niestety ten model nie pasuje do wszystkiego i trzeba uważać z czym się go łączy. Buty skracają nogę i poszerzają optycznie łydkę, ale umiejętnie zestawione potrafią świetnie ozdobić nogi. Buty mam ze sklepu CzasNaButy.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Uwielbiam te szare kozaki na małym korku z łączonych materiałów. To właśnie ten model najczęściej wybieram zimą. Kozaki są przewygodne!, dają ciepło i prezentują się świetnie. Łączenie materiałów to ekoskóra na dole i zamsz na cholewce. Dzięki temu śnieg i deszcz nie będą przeszkadzać w użytkowaniu tego obuwia. W dodatku są bardzo uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. Te buty również pochodzą ze sklepu CzasNaButy i mam je już ładne kilka lat.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

To chyba najseksowniejsze kozaki z mojej kolekcji. Te czarne skórzane kozaki na słupku są rewelacyjne do seksownych i kobiecych stylizacji. Zawsze łącze je z sukienkami, lub spódniczkami i wzorzystymi rajstopami, by podbić efekt. Mimo wysokiego obcasa, potrafię śmigać w nich cały dzień i moje nogi kompletnie się nie męczą. Naprawdę kocham te buty. Niestety kompletnie nie pamiętam skąd je mam, a mam je już wiele lat. Jeśli dobrze kojarzę, były to moje pierwsze kozaki na słupku. Dodatkowo są to kozaki za kolano, które się nie zsuwają i pięknie trzymają się nogi.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Nie wiem co te granatowe buty na korku mają w sobie, ale zawsze kiedy mam je na nogach, ktoś zwróci mi uwagę na ich niesamowity design. Kozaki pochodzą ze sklepu BonPrix i również mam je od wielu lat. Pamiętam, że raz w zeszłym roku wróciły na chwilę do sprzedaży. Niestety po kilku dniach znów były niedostępne. Wcale się nie dziwię, bo mam wrażenie, że to kolejne buty na lata. Materiał jest bardzo solidny i jak widzicie buty mimo wieku nadal wyglądają na nowe. Zdjęcie stylizacji po prawej zostało zrobione około 4 lat temu, a zdjęcie butów po lewej jest aktualne. Prawie nie widać różnicy w jakości co samo w sobie świadczy o tych butach. Bardzo je lubię.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Jak nosić długie kozaki za kolano? Bardzo prosto. Wystarczy założyć do nich cienkie rajstopy, sukienkę odsłaniającą nieco nogi i już. Tak niewiele, a efekt rewelacyjny. Moje zamszowe, wsuwane kozaki za kolano ze sklepu Pantofelek24 to prawdziwy hit. Zawsze muszę mieć w swojej szafie jedne buty tego typu, bo wiem, że świetnie sprawdzają się do wielu stylizacji, a w dodatku wyglądają bardzo seksownie. Buty posiadają ukryty koturn, dzięki któremu sylwetka nabiera pięknego wyrazu. Fajną opcją jest też zwinięcie cholewki, które ułatwia przechowywanie i przewożenie tego obuwia.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Model tych butów bardzo przypomina mi szare kozaki z krótszą cholewką prezentowane nieco wyżej. Różnią je jednak pewne niuanse. Tutaj mamy inaczej łączone materiały. Tylko przód i tył stopy jest w eko-skórze, a reszta to zamsz. Dzięki temu te brązowe kozaki na niskim słupku w stylizacjach prezentują się wyśmienicie. Nie widać tego na zdjęciach, ale na górze cholewki jest guma, która ładnie dopasowuje je do łydek. To kolejne buty do wszystkiego i na każdą okazję. Muszę też nadmienić, że świetnie prowadzi się w nich samochód.

kozaki, moda, przegląd, zima, czasnabuty.pl, pantofelek24, miummash, trendybutypl, stylistka,

Które kozaki podobają Wam się najbardziej? Dajcie mi znać w komentarzach. A może posiadacie któreś z nich w swojej kolekcji?

7 komentarzy:

  1. Masz ich trochę, ale wszystkie idealnie do Ciebie pasują i pięknie się prezentują w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj częściej siostry! Masz tych butów w pip i jeszcze trochę, a to tylko kozaki! :QQ Ile butów jeszcze kryje Twoja szafa?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja, te sznurowane najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja, mi w oko wpadły te bordowe i na koturnie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już trzeba zacząć się rozglądać za kozakami. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie takich kozaków będę potrzebowała. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń