piątek, 22 listopada 2019

JAKI PREZENT NA IMIENINY | 3 POMYSŁY

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,

Imieniny są równie ważna jak urodziny. Sprawdź jaki prezent sprawi się najlepiej.


Urodziny są najważniejsze, ale równie istotne są imieniny. Dzień, w którym świętujemy dzień patrona naszego imienia jest także bardzo znaczący w naszym życiu. Ja imieniny mam zaledwie pięć dni po urodzinach, ale znam osoby, które obchodzą oba święta w jednym dniu. Tak, czy siak prezent się należy.

Dziś trzy pomysły na prezent na imieniny dla niej i dla niego. Wszystkie rzeczy pochodzą ze świetnie znanego mi sklepu MyGiftDna, który wielokrotnie polecałam. Powtórzę się po raz kolejny, ten sklep nigdy mnie nie zawiódł. I nie chwalę go tylko dlatego, że mamy przyjemność razem współpracować. Kiedy potrzebuję prezentu dla najbliższych, zawsze w pierwszej kolejności zaglądam właśnie do tego sklepu z personalizowanymi prezentami na różne okazje. Przesyłka przeważnie idzie tylko jeden dzień, co jest ogromnym atutem sklepu, a jakość prezentów jest rewelacyjna. Jeszcze nigdy nie trafiłam na bubel.

Jaki prezent na imieniny sprawić najbliższym?

T-shirt z zabawnym napisem

To już mój drugi t-shirt z ciekawym napisem. Pierwszy mogliście oglądać we wpisie o prezentach na 18stkę. Wtedy miałam na sobie dokładnie ten sam fason koszulki, tylko w rozmiarze S. Tutaj widać rozmiar M, ponieważ zamówiłam ją dla mojej siostry. Rozmiary nie różnią się znacząco, ale polecam zamawiać rozmiar mniejszy, niż się nosi. Wyjątkiem są panie z dużym biustem. W tym przypadku warto wziąć jednak rozmiar, który osoba obdarowywana.

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,


Zawsze w biegu? Nie masz czasu wypić nawet porannej kawy? To żaden problem. Kubek termiczny idealnie rozwiąże tą sprawę. Kawa na wynos pita w samochodzie teraz nabierze nowego znaczenia. Ten kubek to prezent dla mojego narzeczonego, który jest nim zachwycony. Zwrócił nawet uwagę na istotny fakt, kubek bez problemu zmieści się w otwór na kubek. Nie jest to tak oczywiste, ponieważ niektóre kubki termiczne są zbyt szerokie i nie można postawić ich w samochodzie w miejscu specjalnie do tego przeznaczonym. Kubek termiczny z personalizacją to jak widać idealny pomysł na prezent na imieniny dla mężczyzny.

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,


Na samym końcu prezent, który sprawiłam sobie sama. Jako, że za kilka dni mam imieniny postanowiłam nabyć coś, co od dłuższego czasu chodzi mi po głowie. Solidny fartuch kuchenny, dzięki któremu nie będę musiała się specjalnie przebierać kiedy gotuję. Taki fartuch to bardzo przydatna rzecz. Często podczas robienia ulubionych ciastek maślanych, moje rzeczy nadają się do prania. Teraz to już nie będzie problem i będę mogła gotować nawet w eleganckich stylizacjach, kiedy pichcę w kuchni chwilę przed wyjściem z domu. Jestem zachwycona tym pomysłem na prezent imieninowy dla kobiety lubiącej pichcić.

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,

fartuch, imieniny, kubek, mygiftdna, poradnik, prezent, tshirt,


Niebawem moje imieniny i śmiało stwierdzam, że ucieszyłabym się z każdego z powyższych prezentów. Mam nadzieję, że Wam także przypadną do gustu.

9 komentarzy:

  1. Opcja nr 1 zawsze się sprawdzi. Nawet jeśli nie wykorzystamy taki T-shirt na wyjście, pozostaje opcja: fajna koszulka do spania ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek termiczny jak na tę porę roku to zawsze świetny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w rodzinie cześć osób bardziej obchodzi imieniny niż urodziny a niektórzy imien nie obchodzą wcale :) ciekawe propozycje na prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje propozycje są świetnym pomysłem na prezent, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne pomysły na prezent! Najbardziej ucieszyłby mnie kubek termiczny. Kocham kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mamy to ja myślę, że najlepiej po prostu coś dać od serca. Nie chodzi przecież o jakieś drogie prezenty tylko pamięć

    OdpowiedzUsuń