poniedziałek, 20 stycznia 2020

JAK USZCZĘŚLIWIĆ PSA | DWA GADŻETY DLA LABRADORA

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

Jak sprawić, by nasz pies był szczęśliwy. Zobacz jakie gadżety mogą w tym pomóc.

Dziś wpis nieco inny niż te, które spotykacie na moim blogu. Od jakiegoś czasu cały czas poszerzam tematykę mojej strony, by w przyszłości stała się mini-portalem (taki jest przynajmniej plan), na którym znajdziecie wiele różnych informacji. Nie lubię ograniczać się do jednego zakresu, a monotonia szybko mnie nudzi, stąd dzisiejszy post o tym jak uszczęśliwić naszego psa. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że każdy miłośnik czworonogów doskonale wie, jak to zrobić. Chciałabym jedynie pomóc w wyborze odpowiednich akcesoriów/gadżetów dla pupila. Myślę, że jeśli mnie coś zachwyciło to warto podać to dalej i polecić innym.

Dzięki uprzejmości sklepu AlleZoo miałam przyjemność przetestować dwie rzeczy przydatne nie tylko labradorom, ale i innym psiakom. Nie spodziewałam się, że zwykłe legowisko będzie w stanie mnie tak zachwycić. Nie mówię już oczywiście o dzieciach, które od razu przetestowały jego miękkość. Zabawka także zrobiła na mnie wrażenie. Niby trzy kółka, ale efekt super.  Modelem do tego wpisu został biszkoptowy labrador Diego, który mimo swoich siedmiu lat nadal myśli, że jest małym szczeniaczkiem i to jest w nim najpiękniejsze. Zobaczcie więcej ⇲

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

ODPOWIEDNIE LEGOWISKO DLA PSA

Nasze pieski też lubią mieć stylowe i miękkie łóżka, dlatego warto dobrać im odpowiednie do wielkości legowisko. Ja wybrałam całkiem spore, ponieważ piesełek, którego widzicie na zdjęciach również nie jest malutki. Legowisko jest na zamek, dzięki czemu w każdej chwili można ściągnąć powłokę wierzchnią i wrzucić do pralki. Byłam w szoku kiedy Diego od razu wygodnie umościł się na posłaniu i nawet uciął sobie krótką drzemkę. To tylko świadczy o tym, że produkt od razu mu przypasował. Nie mogłam się na niego napatrzeć. Dodatkowo kolorystyka jest super dobrana, ponieważ nie będzie tak bardzo widać na posłaniu sierści psa.

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

SPACER I ZABAWA  Z PSEM

Labradory, jak każde psy kochają powietrze i spacery. Kiedy dodatkowo podczas przechadzki mogą pobawić się ulubioną zabawką, wtedy ich świat nabiera rumieńców. Aportowanie, tarzanie się w trawie, przeciąganie liny, lub rzucanie kółka. To tylko niektóre z ulubionych zabaw. Dla mojego pieska wybrałam solidną zabawkę, którą zarówno my, jak i nasz pupil możemy odpowiednio chwycić. Dzięki temu zabawa będzie jeszcze przyjemniejsza. Jak widać Diegowi również też gadżet dla psów bardzo przypasował. Dobrze, że ubrałam odpowiednie buty, ponieważ skórzane botki mogłyby nie przetrwać tej zabawy.

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

Jak się ubrać na spacer z psem?

Nie zapomnijmy również o odpowiednim ubiorze dla siebie. Przy obecnej pogodzie idealnym obuwiem będą kalosze. Ja wybrałam różowy model kaloszy z wkładaną do środka skarpetą od Czas Na Buty. Na głowę i szyję założyłam cudowny i mięciutki komplet od Szaleo. Szarość i róż to kolory, w których czuję się świetnie. Do całości wybrałam najwygodniejsze jeansy jakie posiadam i kurtkę, którą bez problemu można wyprać kiedy psie łapki w radości pozostawią na niej ślad. Taka stylizacja na spacer z psem jest zarówno wygodna, jak i praktyczna.

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

allezoo, czapka, czasnabuty.pl, kalosze, labrador, legowisko, pies, poradnik, szal, szal szaleo, szaleo, zabawka,

A jakich wy macie pupili? Pochwalcie się w komentarzach.

12 komentarzy:

  1. Cudowny piesek! Sama marzę o psie i chyba zrealizuję to marzenie na wiosnę! Jesli chodzi o stylziację na spacer to szczerze mi się podoba! Chyba nic bym w niej nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe psisko!
    I urocze kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa, szukałam dla psa zabawki w stylu gryzaka/szarpaka który nie będzie od razu cały mokry i zaśliniony ;) a mój psiak ma taki materac też, ale ciemny z jasnymi łatkami :) mam klatkę dla psa w domu i materac leży w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja dla psiej mamy jest, ale co z pieskiem? ;) może labradory są na to za duże, ale moje mopsiki muszą mieć zimą ubranka dla piesków, bo inaczej trzęsą się z zimna na mrozie :D kupiłam im pasujące kurteczki, które kolorem pasują też do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam klatkę dla psa do domu i w środku leży taki materacyk, ale mój labrador też kocha takie kółka i szarpaki za które może ciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój labrador to musi mieć bardzo twarde gryzaki dla psa bo inaczej rozniósłby je w minutę ;) najlepsze są takie z poroża, bo przy okazji czyszczą i ścierają ząbki, a nie tylko dają frajdę psu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój piesio kocha wszelkie zabawki, z takiego gryzaka na pewno by się ucieszył :D zwykle kupuję zabawki dla psa do aportowania albo do nosework, ale wiadomo, że pies musi mieć coś do może sobie bezkarnie pogryźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny piesek, powinien częsciej się pojawiać na blogu :D wygląda na zadowolonego i z legowiska i z zabawki :D ja niestety muszę zabrać swojego na tomograf dla psa, bo ostatnio coś doskwiera mu układ pokarmowy a zmiana karmy i leki nie pomagają :( mam nadzieję że to nie będzie nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś odkryłam kilka nowych sposobów, jak uszczęśliwić mojego psa - te ogonki machają jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń