piątek, 17 kwietnia 2020

4 KSIĄŻKI EROTYCZNE, KTÓRE ROZPALĄ TWOJE ZMYSŁY

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

Książki erotyczne nie muszą być tandetne i złe. 


Dzisiaj w nocy śniła mi się Blanka Lipińska. Przemierzałyśmy miasto w poszukiwaniu mieszkania dla mnie. Nie wiem czy to dobrze czy źle i cóż to oznacza, ale wiem jedno - dzięki temu przypomniało mi się o tym wpisie, który miałam zapisany w wersjach roboczych od jakiegoś czasu. Czas na publikację!

Muszę przyznać, że od czasu stworzenia tego tekstu przeczytałam jeszcze kilka dobrych pozycji erotycznych. Myślę, że dodam je w kolejnym poście z cyklu polecanych przeze mnie książek.

Książki erotyczne nie muszą być tandetne i złe. Możemy znaleźć wśród nich prawdziwe perełki, w których fabuła jest bardzo rozbudowana, a bohaterowie ciekawi. Właśnie takie pozycje literackie z gatunku romansu i erotyki chciałabym dziś przedstawić. To cztery książki, które zapadły mi w pamięć i polecam je każdemu do dziś, mimo że czytałam je już jakiś czas temu. Wam również chciałabym je serdecznie polecić. Pamiętajmy jednak, że każdy gust jest inny i możemy przebierać w książkach do woli, ponieważ gatunków literackich mamy cały ogrom. Jeśli ktoś nie lubi erotyków, niech sięgnie po kryminały. Jeśli inny potrzebuje sporej dawki adrenaliny, świetnie sprawdzą się horrory. Tymczasem zapraszam na mój mały przegląd.

↓4 powieści erotyczne, które polecam↓

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

PIORUN - Angel Payne

↠ ilość stron: 291
↠ dodatkowa informacja: Erotyk z elementami fantastyki. Coś innego. Moje odczucia były średnie, ale i tak zamieszczam tutaj tą książkę w związku z nietypowym podejściem do gatunku. "Piorun" jest mocno pokręcony, ale ma w sobie coś intrygującego.

Pracuję na nocną zmianę w pięciogwiazdkowym hotelu w centrum Los Angeles, często więc natykam się na różnych dziwaków. Nic jednak nie mogło mnie przygotować na noc, kiedy poznałam Pioruna. Uratował mi życie. Teraz jest moim superbohaterem - ogierem, któremu mam ochotę podziękować o wiele bardziej kreatywnie niż głupim pocałunkiem w policzek. Szkoda tylko, że w prawdziwym życiu jest też Reece'm Richardsem, moim cholernie przystojnym szefem. Reece unika zobowiązań z powodu swojej diabolicznej byłej dziewczyny. Musi ocalić wszystko, co pokochał, przed wariatką gotową zniszczyć cały jego świat. Jest jednak coś jeszcze, co może wpłynąć na wszystkie te plany. Moje serce...

↳ Jeśli chcecie przeczytać moją pełną recenzję tej książki, zapraszam tutaj "Piorun" recenzja.

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

SZAKAL - L.J. Shen

↠ ilość stron: 357
↠ dodatkowa informacja: Koleś, który podrywa laski za pieniądze ich rodziców? Dlaczego nie. W "Szakalu" spodziewajcie się poznać drania z dobrym sercem. Fabuła nie jest zaskakująca, ale książkę czyta się bardzo dobrze. "Szakal" jest napisany trochę w klimacie amerykańskiego stylu życia.

Szakal
Nagi surfer. Naciągacz, kłamca, złodziej i oszust. Z tego, co słyszałam, szantażuje bogaczy i podrywa ich żony dla kasy. I dlatego trochę dziwi mnie to, że kręci się koło mnie, chce przyjaźni, mojej pomocy, a co najdziwniejsze - wygląda na pokornego. Rzecz w tym, że zbuntowałam się przeciwko chłopakom. Wycięłam ich ze swojego życia. Na dobre. Ale Szakal to nie chłopiec, tylko mężczyzna, a ja zakochuję się w nim, tonę w jego słodkich, doskonałych kłamstwach.
Jesse Carter
Gorąca jak ognie piekielne, zimna jak lód. Nie wiedziałem o jej istnieniu, dopóki nie dostałem świetnej, opłacalnej propozycji. One nie jest częścią, małą zabawką, z którą mogę zabić trochę czasu. Jest moim zabezpieczeniem finansowym, środkiem do celu, skutkiem ubocznym niezłej umowy z jej ojcem, potentatem naftowym. Ale co więcej, Jesse Carter to twardy orzech do zgryzienia. I jeszcze nie wie, że mam wystarczająco mocne zęby. 

↳ Jeśli chcecie przeczytać moją pełną recenzję tej książki, zapraszam tutaj "Szakal" recenzja.

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

KUSZĄCA POMYŁKA - Vi Keeland

↠ ilość stron: 368
↠ dodatkowa informacja: Erotyk który może rozbawić w pozytywny sposób? Pewnie! "Kusząca pomyłka" to książka, która bawi, wzrusza i przywołuje same miłe emocje. Dodatkowo wątek erotyczny jest tam pokazany w bardzo subtelny sposób. Warto też zaznaczyć, że fabuła jest zaskakująca.

Po raz pierwszy spotkali się w pubie. Rachel powiedziała Caine'owi, co myśli o jego kłamstwach i wybujałym ego. Bez cienia zawahania zaciągnął jej przyjaciółkę do łóżka. Zapomniał tylko wspomnieć, że jest żonaty. Rachel nie żałowała żadnego słowa, które wtedy wypowiedziała. Na idealnej twarzy Caine'a pojawił się jednak tylko lekki uśmiech...
Ups, chyba zaszła pomyłka.
Wyszła, mając nadzieję, że nigdy więcej go nie spotka. A jednak - już następnego ranka okazało się, że Caine jest nowym profesorem na wydziale muzyki w Brooklyn College. A ona własnie została jego asystentką. Obydwoje niepokorni i piekielnie pociągający. Czy aby na pewno po TAKIM pierwszym spotkaniu zdołają utrzymać odpowiednią zawodową relację?

↳ Jeśli chcecie przeczytać moją pełną recenzję tej książki, zapraszam tutaj "Kusząca pomyłka" recenzja.

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

TEN DZIEŃ - Blanka Lipińska

↠ ilość stron: 519
↠ dodatkowa informacja: Kiedy zapisywałam ten wpis w wersjach roboczych, film "365 dni" dopiero powstawał i siłą rzeczy książki również nie wszystkim były już znane. Teraz "Ten dzień" i jego fabuła nie jest już żadnym zaskoczeniem, ale i tak umieszczam tą książkę w tym rankingu. Znajdziecie tu trochę przemocy, miłości łóżkowej i sporo sycylijskiej mafii.

Sycylijskie życie Laury Biel zaczyna przypominać bajkę. Jest huczne wesele, mąż który zrobi i odda dla niej wszystko, ciąża, prezenty i niewyobrażalny wprost luksus: służba, samochody, nadmorskie rezydencje. I wszystko byłoby idealnie, gdyby nie to, że wokół kręcą się sami gangsterzy, w powietrzu wisi nieokreślona zbrodnia, ktoś stale próbuje ją porwać i zabić, a Olo, najlepsza przyjaciółka, ślepo podąża w jej ślady. Bycie żoną najniebezpieczniejszego mężczyzny na Sycylii ma swoje konsekwencje i Laura boleśnie się o tym przekona.

↳ Jeśli chcecie przeczytać moją pełną recenzję tej książki, zapraszam tutaj "Ten dzień" recenzja + streszczenie całej sagi.

365dni, AngelPayne, BlankaLipińska, erotyk, KuszącaPomyłka, LJShen, opowiadanie, Piorun, polecane, recenzja, Szakal, ViKeeland,

Mam nadzieję, że lubicie moje krótkie polecanki książkowe. Ja uwielbiam dzielić się moimi odczuciami w stosunku do przeczytanych wszelakich pozycji literackich. Czasem nawet celowo sięgam po książki "hejtowane", by przekonać się na własnej skórze, czy to co mówią i piszą jest prawdą.

9 komentarzy:

  1. Żadnej jeszcze nie czytałam, ale muszę przyznać że każdą mam na celowniku :) Wspaniała recenzja, bardzo zachęciłaś mnie do lektury. Lubię takie rozpalające zmysły książki, wręcz idealne na wieczory w łóżku ;)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze nie przepadam za takimi książkami. Jestem fanką kryminałów i książek historycznych. Z erotyków czytałam tylko 50 twarzy Greya 1 część i więcej żadnej nie ruszyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kusząca pomyłka" była całkiem fajną lekturą. Reszty pozycji nie znam, ale o nich słyszałam. Czytałam "365 dni" ale nie zaciekawiła mnie na tyle, by sięgnąć po kontynuację :)

    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje. Szczerze nie czytałam żadnej z tych książek, ale może się skuszę. Teraz mam sporo wolnego czasu i chciałabym go przeznaczyć na czytanie książek - uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jescze fajna jest "Seksowne dziewczyny" Sary Blińskiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejną część twojego zestawienia :) https://rozowykroliczek.com/

    OdpowiedzUsuń