wtorek, 17 marca 2020

BUTY IDEALNE NA WIOSNĘ | TREND ALERT!

apia, poradnik, porady, trend, trendy, wiosna, kowbojki, uglyshoes, czółenka, trampki,

Zobacz jakie buty najczęściej będziemy nosić wiosną.

Oderwijmy się na chwilę od tego co złe, od myślenia o wirusie i naszej przyszłości. Poczytajmy coś miłego, coś co zajmie nasze myśli i choć na chwilę przywróci im dawny tor. 

Wiosna to cudowny czas, w którym możemy w końcu schować kozaki do szafy i założyć na nogi coś lżejszego. To idealny moment na zabawę kolorem i materiałem. Nie bójmy się odsłonić nieco ciała, w końcu wiosna ostatnimi czasy jest prawie jak lato. Bardzo szybko robi się ciepło, dlatego zaraz po schowaniu kozaków, warto wyciągnąć lekkie obuwie takie jak trampki, czy baleriny. Pamiętajmy jednak, by mieć w szafie choć jedną parę botków, ponieważ to idealne wiosenne buty na "niepogodę". Poza tym wyglądają świetnie zestawione ze zwiewnymi sukienkami. 

Mój dzisiejszy wpis dotyczyć będzie butów idealnych na wiosnę. Chciałabym pokazać jakie obuwie będzie królować w wiosennych trendach i w jaki sposób można połączyć je w stylizacjach. Bardzo lubię taką formę poradników. Tworzenie takich wpisów zawsze sprawia mi dużo radości i cieszę się, że mogę chociaż po części przekazać dalej cząstkę modowej wiedzy. W tym wpisie wspomagać mnie będzie obuwie ze sklepu Apia.

KOWBOJKI
Buty kowbojki to niekwestionowany zwycięzca kategorii na najpopularniejsze obuwie na wiosnę. Kobiety na całym świecie oszalały na punkcie tego fasonu. Kowbojki botki, lub te z wyższą cholewką idealnie pasują do wielu typów sylwetek i stylizacji. Każda z nas z pewnością odnajdzie swój ulubiony model. Ja posiadam już trzy pary, i każda z nich wygląda zupełnie inaczej. Buty kowbojki mają tyle "odmian", że można przebierać w nieskończoność. W stylizacjach najlepiej łączą się ze zwiewnymi materiałami. Niedopasowanie czasem może przynieść w stylizacji świetny efekt końcowy.

apia, poradnik, porady, trend, trendy, wiosna, kowbojki, uglyshoes, czółenka, trampki,

UGLY SHOES
Ugly shoes to tak zwane brzydkie sportowe buty, totalnie przeskalowane i przesadzone. W zeszłym sezonie wkroczyły nieśmiało w świat mody i utrzymują się w nim aż do dziś. Szczególnie młodzież upodobała sobie ten typ butów. Ugly shoes miały nawet mały transfer do zimowej pory roku i pojawiły się wtedy w postaci botków. Może i te buty nie wyglądają, ale wierzcie mi, są zaskakująco wygodne.

apia, poradnik, porady, trend, trendy, wiosna, kowbojki, uglyshoes, czółenka, trampki,

BIAŁE TRAMPKI
Kocham białe trampki. Kiedy idę z klientką na zakupy, zawsze bierzemy je pod uwagę. To buty dla każdej z nas, pasujące do wszystkiego. Do spodni, do sukienki, na zakupy, na spacer itd. Totalny must have niezależnie od trendów. Dlatego właśnie włączam je do tego zestawienia. To mój prywatny trend nie wychodzący z mody. Koniecznie zaopatrzcie się w białe trampki, a Wasze wiosenne stylizacje nabiorą innego charakteru.


apia, poradnik, porady, trend, trendy, wiosna, kowbojki, uglyshoes, czółenka, trampki,

WYCIĘTE CZÓŁENKA 
Ostatni wiosenny trend w modzie jaki zostawiłam jest dla wybrańców. Nie każdej z nas będzie podobał się taki fason butów. Nie każda stopa również będzie wyglądała w nim dobrze. Sama noszę rozmiar 39 i obawiam się, że stopa mogłaby wyglądać w takich butach na zbyt długą. Wycięte czółenka polecam jednak mniejszym rozmiarom. Wbrew pozorom to bardzo wdzięczny fason. W ostatnim odcinku Kuchennych Rewolucji wprawne oko mogło zaobserwować Panią Magdę Gessler właśnie w takich butach. Ona jednak miała bardzo letnią wersję bez pięty. Te które ja pokazuję są typowo wiosenne, kiedy słoneczko nie świeci jeszcze tak mocno, by na dworze był upał.


apia, poradnik, porady, trend, trendy, wiosna, kowbojki, uglyshoes, czółenka, trampki,

Pamiętajcie jednak o jednym. Trendy to tylko proponowana forma, a nie wymóg. Niech każdy/każda z Was wyłuska z nich to co gra Wam w duszy najbardziej i nosi z przyjemnością, a nie z obowiązku. Cieszcie się modą i czerpcie z niej jak najwięcej radości!

11 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiam czy nie złapać na wiosnę jakiś ugly schoes :D Mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną parę i te buty są naprawdę wygodne :)

      Usuń
  2. Najlepiej wybierać lekkie i modne buty, ale też wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam tylko na dobre jakościowo buty ale wygodne też muszą być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co roku dokupuję jakieś nowe buty na sezon.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sie ciesze, ze trafiłam na Twojego bloga :) Super z Ciebie kobietka z super modowymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja klasycznie stawiam na trampki. Bardzo podoba mi się to zestawienie. Mogę zapytać skąd zegarek? Jest boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moje zdjęcie, więc nie mam pojęcia. Od siebie mogę ci polecić polską markę Plantwear, tam znajdziesz prawie identyczny :)

      Usuń
  7. Trendy się zmieniają, ale jeśli chodzi o buty na wiosnę, to w mojej szafie nie może zabraknąć wygodnych botków, które pasują zarówno do spodni jak i do sukienki czy spódnicy. Od kilku sezonów bardzo modne są beże i brązy, a także styl boho, dlatego tak jak piszesz kowbojki to niekwestionowany zwycięzca w kategorii na najpopularniejsze obuwie na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze najlepiej mieć kilka par w szafie na kazdą pogodę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń