czwartek, 10 grudnia 2020

4 PROSTE STYLIZACJE Z WORKERAMI Z CZASNABUTY

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,
W tym wpisie znajdziecie cztery bardzo proste stylizacje jesienne z botkami workerami.

Ostatnio pokazałam 7 stylizacji na jesień z botkami w kowbojskim stylu. Dziś pomysły na look z workerami, które ostatnimi czasy zawojowały świat blogerek modowych. Sama popadłam w zachwyt. Botki za kostkę uzbrojone w łancuchy i ćwieki, na grubszej podeszwie to prawdziwy hit. Mam wrażenie, że w chwili obecnej te buty pasują dosłownie do wszystkiego i codziennie mogę ubrać się w innym stylu nie zmieniając obuwia.

Poniżej znajdziecie cztery bardzo proste jesienno-zimowe stylizacje z tymi butami. Zawsze pokazuję zakręcone wariacje modowe, więc dziś postawiłam na coś innego, minimalizm, którego u mnie na blogu najmniej. 

Zapraszam na krótki przegląd kompozycji ubrań z ciężkimi butami workerami. Jestem również ciekawa, jak spodobają wam się zdjęcia typu flat lay. Robiłam je aparatem z samego szczytu drabiny co zakrawało o szaleństwo. Niestety obecnie światło dzienne ucieka tak szybko, że trzeba wspomagać się sztucznym.

Prosta stylizacja z wężowym zestawem.
Jeden print zestawiony z czernią, a efekt całkiem ciekawy. Bluzę i spódniczkę znajdziecie w sklepie odzieżowym Bon Prix. Do tego zestawu proponuję krótką puchową czarną kurtkę i czarne grubsze rajstopy. Z pewnością będziecie wyglądać bardzo oryginalnie.

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

Prosta stylizacja z ciepłymi legginsami.
Stylizacja na co dzień, bez kombinacji. Uwielbiane przez dziewczyny ciepłe legginsy, obszerna bluza i już. Na to wszystko załóżmy dłuższą kurtkę puchową np. w czerwonym kolorze i można iść na spacer.

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,


czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

Prosta stylizacja z sukienką w kwiaty.
Elegancka i prosta stylizacja znajdująca się w aktualnych trendach. Cienka letnia sukienka okraszona ciężkimi dodatkami to ciekawa propozycja na jesień i zimę. Workery idealnie uzupełniają się z delikatnym materiałem. Do tego dołóżmy beret i kurtkę futerko w kolorze czerni. To stylizacja świetnie nadająca się np. na randkę. Ciekawym dodatkiem jest tutaj torebka, która może być także nerką ze sklepu Szaleo.

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

Prosta stylizacja z szarymi jeansami.
To moja ulubiona stylizacja z tego wpisu. Bardzo elastyczne jeansy z wysokim stanem, gruby sweter z golfem mojego narzeczonego i nasze workery z perełkami. Zestaw casualowy i bardzo komfortowy. Saszetkę można zamienić na małą torebkę. Ciekawie będą wyglądać również czarne skarpety wychodzące ponad buty. Na wierz ubierzcie sportową kurtkę.

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

czasnabuty,czasnabuty.pl,workery,botki,rock,stylizacje,moda,

Mam nadzieję, że prostota powyższych look'ów przypadnie wam do gustu. Być może znajdziecie tu nawet inspirację na kolejny mroźny dzień. Oczywiście pamiętajcie o okryciach wierzchnich i ciepłych szalikach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty tego typu, do tego pasują do wielu stylizacji... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te buty i jak pasują do wielu stylizacji. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście są to proste stylizacje ale jakie ponadczasowe. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra skomponowana stylizacja. Buty i spodnie rewelacyjne. Tylko beret to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Workery są bardzo modne i buty w kolorze czerni zawsze będą pasować do stylizacji. Modne.

    OdpowiedzUsuń