środa, 30 czerwca 2021

KOSMETYKI WELEDA - NATURALNE PIĘKNO | TEST

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant
Zielone opakowania i charakterystyczny cytrusowy zapach. To właśnie Weleda.

To nie jest mój pierwszy raz. Jakiś czas temu miałam już okazję testować kosmetyki marki Weleda i moje wrażenia były wtedy bardzo pozytywne. Szczególnie do gustu przypadło mi masło do ciała

Co otrzymałam tym razem? 

Balsam do ust już znam. Nowością natomiast jest dla mnie orzeźwiający dezodorant i uniwersalny krem. Od razu przyznam, że jestem wielką miłośniczką kremów, a szczególnie tych do rąk. Nigdy nie używam tego samego dwa razy. Uwielbiam testować różne marki i nie wyobrażam sobie pójścia spać bez nakremowania dłoni. Taki mały rytuał.

Co ze składami kosmetyków Weleda?

Postanowiłam sprawdzić składy kosmetyków w lupie kosmetycznej, gdzie można wpisać poszczególne składniki i wyświetli się szczegółowa analiza. Jestem mile zaskoczona, ponieważ większość składników zaświeciła się na zielono. Pozostałe na pomarańczowo, co oznacza, ze są jak najbardziej dobre z malutkim ale, które nie wpływa na negatywną opinię. Brawo dla marki za zachowanie naturalności w składach nie tylko w nazwie, ale także w praktyce.

Przesyłka od Weledy zawierała interesujący zestaw, którego testowanie było ciekawym doświadczeniem.

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

Kilka słów o kosmetykach

Balsam do ust Skin Food Lip Butter

Znam już ten balsam. Nadal nie pałam do niego miłością, ale na "lepsze" dni moich ust się nadaje. Zdecydowanie bardziej wolę pomadki i balsamy w sztyfcie, ale miło czasem przetestować coś innego. Na pewno dzięki swojemu rozmiarowi idealnie zmieści się nawet w najmniejszej torebce. Jest również bardzo wydajny. Nie będziecie w stanie szybko go zużyć.

Producent informuje: Skin Food masło do ust zawiera naturalne olejki i wyciągi roślinne. Intensywnie odżywia usta w codziennej pielęgnacji suchej i spierzchniętej skóry. 

Cena: 29,99 zł w drogerii Hebe

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant


Krem natychmiastowo i silnie nawilżający skórę Skin Food Light

Nie znałam wcześniej tego produktu, ale od razu go pokochałam. Piękny cytrusowy zapach i lekko tłusta konsystencja to jest dokładnie to, czego potrzebują moje dłonie. Krem można stosować także na inne części ciała i do twarzy. Produkt idealny w podróż dzięki swojej wielofunkcyjności. Jestem na tak!

Producent informuje: Skin Food Light zapewnia natychmiastowy komfort wysuszonej skórze. Formuła jedwabistego balsamu łączy organiczny olejek słonecznikowy z naturalnymi ekstraktami nagietka, bratka i rumianku. Zapewnia skórze błyskawiczne nawilżenie i chroni przed wysuszeniem. Lekka konsystencja pomaga w regeneracji bariery ochronnej skóry. Szybko się wchłania, jest idealny w podróży i pozostawia skórę miękką i zabezpieczoną. Odpowiedni do twarzy i ciała.

Cena: 34 zł na Zalando

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

Cytrusowy dezodorant

Niby perfum, niby dezodorant. Takie trochę dwa w jednym. Intensywny słodki, cytrusowy zapach idealnie pasuje do lata. Na ciele pachnie równie przyjemnie. Dobrze mieć go w torebce, aby móc się odświeżyć w ciągu dnia. Jedynie nie pasuje mi napis "24h", ponieważ na moim ciele zapach wietrzeje niestety już po kilkudziesięciu minutach. Mimo tego jednak samo użycie jest bardzo przyjemne, ponieważ dezodorant lekko chłodzi i odświeża skórę. 

Producent informuje: Dezodoranty Weleda opakowane w szklaną buteleczkę z poręcznym sprayem bez aerozolu, nie zawierają soli aluminium.  Zawierają naturalne składniki, która działają w harmonii z Twoim ciałem. Formuły z naturalnymi olejkami eterycznymi neutralizują nieprzyjemny zapach oraz zapewniają uczucie świeżości i komfortu.

Dezodorant cytrusowy: Ten naturalny dezodorant zawiera odświeżające olejki eteryczne z orzeźwiającej cytryny oraz werbeny egzotycznej. Neutralizuje nieprzyjemny zapach i zapobiega jego powstawaniu, nie zatykając przy tym porów. Pomaga zachować naturalne funkcje regulacyjne skóry oraz momentalnie zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Przebadany dermatologicznie jako skuteczny i dobrze tolerowany przez skórę.

Cena: 63,99 zł w Douglas

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

balsamdoust,kosmetyki,kremdorąk,weleda,agencjablogmedia,cytrus,perfumcytrusowy,dezodorant

Znacie kosmetyki marki Weleda? Jeśli tak, koniecznie napiszcie mi w komentarzu jakie macie o nich zdanie.

24 komentarze:

  1. Skóra będzie odżywiona dzięki stosowaniu delikatnych naturalnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne kosmetyki mają najlepsze działanie, chętnie spróbuję tych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty. Bardzo lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe informacje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalne produkty nie podrażnią skóry, więc zawsze są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej marce jeszcze nie słyszałam, ale bardzo chętnie ją potestuję - zwłaszcza balsam do ust oraz krem nawilżający. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak naturalne kosmetyki. Chętnie też tych bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię markę weleda, dość dużo produktów od nich mi się sprawdziło <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne kosmetyki mają lepsze działanie i nie podrażniają skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalne kosmetyki najbardziej dbają o skórę. Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. O to może się sprawdzi też u mnie koniecznie muszę spróbować bo jeszcze nie miałam okazji, a wydaje się ciekawym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne kosmetyki są jednymi z lepszych i nie uczulają. Dobre dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak właśnie naturalne produkty. Są one najdelikatniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto stawiać na naturalne kosmetyki. Takie nie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie podrażniają, warto się przyjrzeć. Ostatnio szukam alternatyw dla "zwykłych" produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kosmetyki, bo właśnie naturalne. Nie będą podrażniać skóry.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że wiele naturalnych marek nie robi kosmetyków dla mężczyzn :( znalezienie profesjonalnego zestawu do pielęgnacji brody, czy żelu/mydła z dobrym składem o męskim zapachu jest bardzo trudne, większość oferuje jednak kosmetyki tylko dla kobiet...

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze zaplanowana domowa pielęgnacja na pewno ma duże znaczenie, ale warto mieć też zaufaną kosmetyczkę do której można się udać kiedy pojawiają się nam problemy skórne czy też kiedy chcemy się odstawić przed wielkim wyjściem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Naturalne kosmetyki będą się sprawdzały najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio też stawiam tylko na naturalne kosmetyki. Te są super

    OdpowiedzUsuń
  21. Może w końcu takie naturalne kosmetyki by mnie nie uczulały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię testować modne naturalne kosmetyki. Te też chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa czy również mnie by się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń