sobota, 8 kwietnia 2017

BŁĘKITNE SZPILKI, SUKIENKA W TULIPANY I NOWY TATUAŻ NA NODZE?


Najgorsze co można zrobić to kupić sukienkę na raz...



...dlatego warto mieć w swojej szafie sukienkę uniwersalną, która sprawdzi się na wiele okazji. Moja właśnie taką sukienką jest. Idziesz na komunię, przyjęcie, czy urodziny do znajomych? Postaw na sukienkę w tulipany. U mnie dziś elegancka wersja, ale wierzcie mi, z przyjemnością wskoczyłabym w trampki, kurtkę jeansową i wyszła w tej sukience w zwykły dzień do pracy, czy na spacer. Uwielbiam takie uniwersalne rzeczy z potencjałem, bo dzięki temu mogę zaoszczędzić czas i pieniądze na poszukiwaniu kilku różnych kreacji na daną okazję.


A co z tym tatuażem na nodze. Bardzo lubię tą formę sztuki, ale tym razem to tatuaż oszukany w postaci rajstop z nadrukiem. Jak to określił mój M: "choker na nodze". Subtelna drapieżność dla nieśmiałych. Lubię nietypowe rajstopy, dlatego te bardzo fajnie podkreślają kobiecą całość. Idealnie komponują się z moimi nowymi błękitnymi szpilkami. Buty są wygodne i stabilne, dlatego mogę je szczerze polecić. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się dzisiejsza stylizacja. W końcu coś eleganckiego, czego dawno nie było, prawda?












fot. Marcin 


szpilki: BRILU | sukienka: BONPRIX | rajstopy: MARILYN
bransoletka: A&ADOMJUBILERSKI | marynarka: podobna TUTAJ 

17 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) super ta marynarka , bardzo lubię taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa!
    Ja często odwiedzam Marilyn, ale nie widziałam takiego modelu rajstop w żadnym z ich salonów!
    Są przeurocze!

    Ogólnie uważam, że najgorsze co można zrobić, to kupić jakikolwiek ciuch na raz - do jednej stylizacji, na jedną okazję.
    Dlatego między innymi zdecydowałam się na ślub cywilny, bo nie wyobrażam sobie wywalić kilku lub kilkunastu tysięcy na kieckę, którą potem będę mogła komuś tylko opchnąć - i to też ewentualnie, bo szansa na to, że komuś spodoba się akurat taki model jak mnie w zalewie tryliardów innych modeli jest zerowa ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i kolor marynarki fantastyczny !
    Bardzo podobają mi się zestawy deikatne, dziewczęce i subtelne i ten wlaśnie taki jest <3
    tylko ten "choker na nodze" coś gryzie mi się tutaj z całością :/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo urocze zdjęcia. a rajstopki faktycznie przykuwają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale u Ciebie pięknie, kolorowo i wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie! Jak kupuję sukienkę to ona ma byc na wiele okazji.Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Urocza sukienka i świetna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo kobieca :D Wszystko idealnie zgrane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wiosenny outfit, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka prezentuje się świetnie, w ogóle bardzo ładnie wyglądasz w odcieniach niebieskiego. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wygladasz. Sukienka bardzo ladna, tez widze ja w stylizycji do trampek i kurteczki z jeansu lub ramoneski. A tatuaz bardzo uroczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemna dla oka stylizacja :) Boski kapelusz !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń