wtorek, 13 marca 2018

BLUZKI Z SIECIÓWEK, NA KTÓRE WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ WIOSNĄ 2018

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

W nowych kolekcjach sklepów takich jak Mohito, Orsay, Promod, czy Reserved znajdziecie wiele pięknych bluzek. Zobaczcie, na które warto zwrócić uwagę.

Bluzki w kwiaty, w paski, w kratę, z falbanką, czy baskinką. Mam wrażenie, że nadchodzący sezon wiosenny nie będzie miał żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o górne części garderoby i ich zdobienia. 

Zobaczcie jakie najciekawsze bluzki znalazłam w sklepach sieciowych. Tym razem pod lupę poszły Promod, Reserved, Mohito i Orsay.


Uwielbiam robić dla Was takie przeglądy. Samo zrobienie zdjęć i wynalezienie najciekawszych ubrań zajmuje mi często kilka godzin, ale czerpię z tego wiele satysfakcji. Takie posty to prawdziwa stylowa misja.

Jakiś czas temu mogliście zobaczyć u mnie przegląd sukienek, a tym razem możecie zobaczyć bluzki. Obecnie mamy ich w sieciówkach całe mnóstwo i myślę że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Był czas, w którym panowała prawdziwa epidemia crop-topów, czyli krótkich bluzkek. Nie można było znaleźć w sklepach nic innego. Na szczęście ta moda odeszła gdzieś w cień, lub pozostała w sklepach typowo młodzieżowych jak Sinsay. To był ciężki okres, bo crop-topy nie były dla każdego, a wręcz ograniczały swoich odbiorców tylko do młodszych osób. Teraz czas na coś dla każdej kobiety. 

Nowe kolekcje oferują nam niezliczoną ilość wzorów, ale są też gładkie materiały. Fasony także stały się bardziej kobiece, chociaż wiele bluzek możemy znaleźć jeszcze w kroju oversize, lub ze sztywniejszych materiałów zniekształcających sylwetkę. Oczywiście zniekształcenie nie oznacza tutaj czegoś złego, a tylko lekkie ograniczenie w doborze do każdej sylwetki. Niestety nie każda z nas czuje się dobrze i wygląda sensownie w oversize'ach. Ja sama lubię ten fason w swetrach, ale nie przepadam już za nim np. w t-shirtach. Jeśli chodzi o wzory, mamy bardzo duży wybór wszelkiej roślinności. Na bluzkach znajdziecie wiele rodzai kwiatów w różnych wielkościach. To bardzo fajna opcja dla tych z nas, które nie lubią dużych motywów i wolą postawić na drobny wzór. Są też paski w wariacji mieszanej np. część w pionie, a część w poziomie. Paski świetnie modelują sylwetkę, a w wersji pomieszania w różne strony, optycznie mogą zdziałać prawdziwe cuda. 

A który model ja najbardziej polecam? Z całego przeglądu najbardziej spodobała mi się bluzka w paski z falbanką z Reserved. Bardzo miły materiał i ciekawy fason sprawiły, że czułam się w niej rewelacyjnie. Ta bluzka będzie wyglądać świetnie zarówno z jeansami, jak i spódniczką. Drugim moim typem jest czerwona koszula w kwiaty z Orsay. Niestety materiał jest sztuczny (za to mały minus), ale bluzka układa się na ciele rewelacyjnie. Czułam się w niej bardzo kobieco, a małe perełki na dekolcie to detal na duży plus.

Mam nadzieję, że lubicie tego typu posty. Piszcie mi w komentarzach, które bluzki najbardziej przypadły Wam do gustu. A może nie ma w tym przeglądzie tej najładniejszej? Wybaczcie mi też jakość zdjęć, ale jak doskonale wiecie z mojego postu o tym czy lustra i światła w przymierzalniach oszukują, czasem ciężko zrobić w nich dobre zdjęcie.

MOHITO

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

biała w kwiaty z falbanką na biuście : na sobie mam rozmiar 36 / 99,99 zł
paski z falbaniastymi rękawami: na sobie mam rozmiar 38 / 79,99 zł
czerwona koszula w pratę: na sobie mam rozmiar 38 / 79,99 zł

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

zielona koszula z wiązaniem: na sobie mam rozmiar 36 / 99,99 zł
wzorzysta bluzka z wiązaniem i baskinką: na sobie mam rozmiar 36 / 119,99 zł
niebieska bluzka z wyciętymi ramionami: na sobie mam rozmiar 38 / 99,99 zł

ORSAY

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

niebieska koszula w kwiaty: na sobie mam rozmiar 36 / 99,99 zł
zielona dłuższa koszula: na sobie mam rozmiar 38 / 69,99 zł
bluzka shirtowa z baskinką: na sobie mam rozmiar M / 59,99 zł

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

różowa zwiewna: na sobie mam rozmiar 38 / 89,99 zł
czerwona koszula w kwiaty: na sobie mam rozmiar 36 / 99,99 zł
pudrowy t-shirt w kwiaty: na sobie mam rozmiar S / 59,99 zł

PROMOD

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

zielona bluzka w paski bez rękawów: na sobie mam rozmiar 38 / 119,90 zł
czerwony sweterek w paski: na sobie mam rozmiar M / 139,90 zł
sweterek marynarski w paski: na sobie mam rozmiar S / 139,90 zł

RESERVED

bluzka, sieciówka, poradnik, przegląd, nowa kolekcja, wiosna, 2018

fioletowa beza: na sobie mam rozmiar 36 / 119,90 zł
bluzka w paski z baskinką: na sobie mam rozmiar 38 / 89,90 zł
biała koszula w kwiaty z gumką na dole: na sobie mam rozmiar 38 / 89,90 zł

16 komentarzy:

  1. te w paseczki są super! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie również kwieciste zrobiły wrażenie <3 są super

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobała mi się ta czerwona w kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same worki i bazarowe kwiatowe wzory, dno.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie fajna sprawa, sama chętnie idę w takie kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi zestaw z Mohito bardzo mi sę podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatki ostatnio mnie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przegląd , podobają mi się bluzki z mohito

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice selection my dear! Floral are my favs...perfect for this next spring season!!!
    If you want, take a look on my blog! I talk about Eleventy FW2018 Collection Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na kwiatowe wzory od razu można poczuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te z mohito bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpowiedzi bluzek ekstra...Paseczki są super, ale bardzo lubię bluzki z wzorami i falbany ;)) Też fajnie, że tak dużo jest bluzek z kwiatami :DDD w końcu wiosna :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Fioletowa beza jest super i ta biała w paseczki z Reserved :))

    OdpowiedzUsuń