sobota, 28 listopada 2020

UBRANIA ZE ŚWIĄTECZNYM MOTYWEM DO 40 ZŁ | PRZEGLĄD SIECIÓWEK ONLINE

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

Sweterek z Mikołajem, skarpety ze świątecznym mopsem, czy dresy w świąteczne wzory. Zobacz jakie ubrania ze świątecznym motywem do 40 zł możesz już kupić w sieci.


Czas pędzi jak szalony. Ani się obejrzymy, a już będzie grudzień, a wraz z nim najpiękniejszy czas w roku - Święta Bożego Narodzenia. Jeśli kochacie wszelakie świąteczne gadżety ubraniowe i nie tylko, ten przegląd jest dla Was. Zrobiłam małe tournee po sklepach odzieżowych i znalazłam trochę ubrań ze świątecznym motywem nie przekraczających kwoty 40 zł. Nieźle? A może być jeszcze lepiej, ponieważ obecnie trwa Black Week, czyli czas szału zakupowego i jednocześnie dzień, w którym można kupić wiele rzeczy taniej. Sama co roku korzystam z tej okazji, by nabyć część świątecznych prezentów. Warto sprawdzić czy tego dnia, coś na co polujecie od dawna, nie jest w dużo atrakcyjniejszej cenie.

Uważajcie jednak! Sklepy często robią w ten dzień wyprzedaże widmo. Często cena po zniżce jest równa cenie sprzed wyprzedaży. Warto więc mieć wcześniejsze rozeznanie na temat produktu, który chciałoby się kupić.

Wracając do tematu. Zapraszam na przegląd ubrań z motywem świąt do 40 zł, na które warto zwrócić uwagę. Małym kosztem można zapewnić sobie zabawną stylizację na święta. Zapraszam na sieciówkowy przegląd. Przeważnie tworzę je na miejscu w sklepach, ale tym razem w związku z obecną sytuacją, sprawdźmy oferty online.

HOUSE

Obecnie w tym sklepie wiele produktów jest przecenionych o połowę, a na hasło BF30PL trwa promocja -30% na nową kolekcję.

🎄ubranko świąteczne dla psa 39,99 zł

🎄zielony t-shirt w świąteczne mopsy 29,99 zł

🎄zestaw skarpet 35,99 zł

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

BON PRIX

Póki co znajdziecie tu sporo kategorii świątecznych. Są te dla eleganckich i te dla szalonych. Jest w czym wybierać. W Black Weekend znajdziecie tu rabaty do -30%, a dodatkowo do 29.11.2020 na hasło 2511 otrzymacie 10% rabatu i darmową dostawę.

🎄koszula nocna ze świątecznym motywem 34,99 zł

🎄rajstopy w świąteczne napisy "Ho Ho" 37,99 zł

🎄czerwony sweter z Mikołajem 44,99 zł

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

RESERVED

Bardzo lubię ten sklep za kobiece fasony i ciekawe kroje. Bardzo często można spotkać tam wyprzedaże online, których nie ma stacjonarnie. W ten weekend na hasło: BLACKPL kupicie ubrania -25% taniej.

🎄krótki t-shirt ze świąteczną lamą 35,99 zł

🎄zestaw świątecznych damskich majtek 39,99 zł

🎄koszula nocna christmas 39,99 zł

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

CROPP

Młodzieżowy sklep w którym brylują koszulki z zabawnymi motywami. W Black Week znajdziecie tu -30% na wybrane kategorie. Kod: pl30cropp

🎄czerwony t-shirt Rick and Morty 39,99 zł

🎄świąteczna opaska rogi renifera 25,99 zł

🎄biały świąteczny t-shirt z motywem Grinch 39,99 zł

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

SINSAY

Kiedyś wydawało mi się, że to sklep dla przedziału wiekowego 12-16, ale myliłam się. Gdy ostatnio odwiedziłam ten sklep, podobało mi się 90% asortymentu, a do tego wcale nie miałam problemu z doborem rozmiaru. Mierzyłam ubrania w swoim rozmiarze, więc to tylko na plus. Kupiłam sobie boski dres, a moja przyjaciółka obkupiła się w jeszcze większą ilość ubrań. Tak więc Sinsay'a serdecznie polecam. Obecnie w sklepie online znajdziecie tam -40% i darmową dostawę.

🎄różowa bluza z reniferkiem 39,99 zł

🎄czerwona koszula z motywem świąt 39,99 zł

🎄pidżama ze świątecznym motywem 39,99 zł

sieciówki,motywświąt,ubrania,porady,Święta,przegląd,40zł,poradnik,Cropp, Reserved, Sinsay, BonPrix, House,

Mam nadzieję, że ten krótki przegląd pomoże zaopatrzyć się Wam w ubrania ze świątecznym motywem. Fajnie mieć, choć jedną taką rzecz w szafie. 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne ubrania świąteczne, często kupuje z motywem świątecznym. Zapraszam na mojego bloga http://autografy-celebrytow.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem dziwna, bo jeszcze nigdy nie miałam świątecznych ubrań, choć zawsze mam w planie zakup tzw. "obciachowego" swetra ;)

    OdpowiedzUsuń