środa, 4 listopada 2020

PREZENT DLA MĘŻCZYZNY | PERSONALIZOWANY OBRAZ I NIE TYLKO

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,

Teraz mężczyźni mogą spełnić swoje marzenia. Personalizowany obraz na prezent to świetny wybór.

Personalizowany obraz z głową wprawnie wklejoną w postać rycerza, arystokraty, czy króla, to genialny i bardzo kreatywny prezent dla mężczyzny i nie tylko. Jak widać świetnie sprawdzi się też dla małych mężczyzn, którzy z pewnością będą nim zachwyceni. Mam w domu nastolatka i byłam ciekawa czy taki pomysł mu się spodoba. Kiedy tylko usłyszał, że musimy zrobić zdjęcie, które będzie pasować do obrazu, chwilę później był już gotowy. Stworzenie fotografii pasującej do reszty było świetną zabawą. Oczywiście nie trzeba specjalnie robić sesji, można wykorzystać gotowe zdjęcie, a graficy na pewno sobie z nim poradzą. Efekt przerósł nasze oczekiwania, obraz był w domu już po jednym dniu od momentu zamówienia i na żywo robi jeszcze większe wrażenie, niż na stronie. Syn wpadł aż w samozachwyt, co bawi mnie do teraz.

Myślę, że tak oryginalny wystrój naszego salonu na pewno nie raz zaskoczy naszych gości, którzy będą w lekkim szoku widząc młodego jako rycerza na "malowanym" obrazie.

Jak wygląda proces zamawiania personalizowanego obrazu:

1. Robimy zdjęcie (wystarczy takie z telefonu) lub wybieramy je z gotowych, które już kiedyś zrobiliśmy. Ważne by głowa była widoczna w całości i ustawiona w dobrą stronę w zależności od tego, który obraz wybieracie. Moim zdaniem dobrze też pomyśleć o jasnym, dziennym świetle, by jakość była jeszcze lepsza.
2. Teraz należy wybrać odpowiedni obraz. Dostępnych jest wiele opcji w różnych kolorystykach. Nam najbardziej pasował rycerz, ponieważ mamy w mieszkaniu miętowe ściany.
3. Należy także wybrać format obrazu, dostępnych jest aż pięć i każdy różni się ceną. My wybraliśmy format 40x60, którego cena wynosi 219,99 zł. Uwaga jednak, ponieważ po wrzuceniu do koszyka bardzo często nalicza się jakiś rabat, więc warto to wcześniej to sprawdzić. U mnie po dodaniu do koszyka nagle wskoczyła kwota 199 zł.
4. Po złożeniu zamówienia należy wyczekiwać wiadomości email. My dostaliśmy taką już po kilkunastu minutach. Otrzymacie gotowy projekt obrazu i od razu można zobaczyć jak nasza "głowa" prezentuje się w złożeniu z resztą ciała.
5. Po akceptacji projektu (wiadomość zwrotna na email) należy już tylko czekać na przesyłkę, która w 99% przypadków dociera już następnego dnia. W tym czasie warto wbić już gwoździa, ponieważ kiedy zobaczycie obraz, na pewno od razu będziecie chcieli zawiesić go na ścianie, by cieszyć swoje oczy.

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,rycerz, dziecko

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,rycerz, dziecko

Co jeszcze można podarować swojemu mężczyźnie ze sklepu MyGiftDNA? Jest tego całkiem sporo. 

Ja jednak w każdym wpisie związanym z tym sklepem zawsze polecam nosidło do piwa. Wierzcie mi, mężczyzna potrzebuje takiej rzeczy. Mój narzeczony potrafi czasem iść z takim nosidłem do miasta, kiedy musi oddać butelki, lub chce zrobić zapas przed jakąś imprezą. Szwagier, któremu także sprawiłam ten gadżet, też jest z niego bardzo zadowolony. Mam więc dowody na to, że nosidło do piwa sprawdza się rewelacyjnie na prezent. Drugim pomysłem na podarunek dla mężczyzny jest elegancka kosmetyczka. To gadżet, który przyda się facetowi, ponieważ często podczas wyjazdu wrzucają akcesoria luzem do walizki. Kosmetyczka pozwoli uporządkować chociażby artykuły do golenia. Dzięki niej, akcesoria będą schludnie ułożone w walizce, lub zwyczajnie w łazience.

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,rycerz, dziecko,nosidło,kosmetyczka

obraz,mygiftdna,personalizowany,prezent,poradnik,prezenty,mężczyzna,rycerz, dziecko,nosidło,kosmetyczka

Mam nadzieję, że ten wpis pomoże Wam wybrać ciekawy i kreatywny prezent dla mężczyzny. Okazji ku temu jest w końcu całkiem sporo, a nasi Panowie także lubią być rozpieszczani.

5 komentarzy:

  1. Z pewnością taka skórzana torba spersonalizowana będzie niesamowitym prezentem dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z jakością tych produktów? Czy jest pani z nich zadowolona? Pytam bo zdjęcia często nie oddają tego co czyni obraz fajnym jakościowo oraz kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim zachwycona. Każdy kto mnie odwiedzi zwraca na niego uwagę i nikt nie wierzy, że to fotomontaż. Jeśli byłoby coś nie tak, na pewno dałabym znać w recenzji :) Kolorystyka jest żywsza, niż na moich zdjęciach we wpisie.

      Usuń
  3. Jestem zachwycony tym obrazem! Wygląda naprawdę wspaniale! Prawdziwy król hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio dałam facetowi złoty łańcuszek z medalikiem, a on mi dał perfumy :)

    OdpowiedzUsuń