wtorek, 1 września 2020

STYLIZACJA NA CHŁODNE DNI ZE SPODNIAMI W KRATKĘ

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

Lato szybko odpuściło i czas ubrać się nieco cieplej.

Na wstępie nadmienię - zdjęcia były robione jeszcze przed pandemią, kiedy jeszcze nikt nie myślał o tym, że będzie trzeba nosić maseczki, stąd ich brak. Swoją drogą - te czasy mogłyby już wrócić.

Trochę to smutne, ale na dworze nagle zrobiło się zimno i czas wyjąć z dna szafy cieplejsze ubrania. Troszkę stęskniłam się za botkami i kozakami, ale myślałam, że jeszcze z miesiąc pochodzę w lekkich butach. Niestety nie będzie mi dane. Trudno, taka już ta nasza pogoda. Przynajmniej mogę zaprezentować stylizację w jesiennym klimacie.

Kolor musztardowy nie ma swoich wzlotów i upadków, jest wizytówką jesieni i w każdym sezonie możemy go spotkać na wybiegach w mniejszej lub większej ilości. Dlatego w mojej jesiennej stylizacji postawiłam na ten odcień żółci. Linie na spodniach, płaszczyk, sweterek i torebka - wszystkie te elementy łączy barwa musztardowa. Myślę, że to bezpieczny kolor idealny na jesień, w którym wiele z nas poczuje się dobrze. Pamiętajcie tylko aby zawsze dobrać odpowiedni odcień do karnacji. 

Spodnie to bezpieczny i ciepły wybór na jesień. Oczywiście szpilki, które do nich dobrałam to opcjonalna forma i z powodzeniem można zamienić je na botki w tym samym odcieniu. Płaszczyk z zamszu da komfort i styl, a kapelusz uchroni przed jesiennym deszczem. W takiej stylizacji jesiennej oczywiście nie polecam wychodzić na ulewę, ale lekka mżawka z pewnością nie zrobi krzywdy.  
To propozycja idealna na teraz, kiedy na dworze się ochłodziło, ale w pomieszczeniach nadal mamy ciepło i możemy np. w biurze usiąść nieco lżej ubrane.

Zmiany na blogu

Cały czas staram się ulepszać mój blog, aby było Wam tu milej. Niedawno dołączyłam do menu zakładkę "mieszkanie", w której znajdziecie inspiracje, moje doświadczenia związane z przeprowadzką i wszystko co się łączy z domowymi sprawami. Kolejnym krokiem będzie pozycjonowanie. Chciałabym poprawić moje wyniki w wyszukiwarce i w tym celu cały czas szukam odpowiedniej firmy, która mi w tym pomoże. Obecne zastanawiam się nad firmą Inpozycjonowanie, ale cały czas jest to w sferze dylematów. Mam też pomysł na nowy baner na blogu, który uogólni nieco tematykę. Plan jest taki by Stylowa Misja stała się w przyszłości portalem o wszystkim, ale nie o niczym. Mam nadzieję, że dzięki wszystkim zmianom będziecie do mnie częściej zaglądać i każdy znajdzie coś dla siebie. Póki co na blogu znajdują się stylizacje, relacje z eventów modowych, poradniki modowe, pomysły na prezent, recenzje książek, dział mieszkania i tematy urodowe. Trochę tego już tu jest, ale uwielbiam każdy z działów tak samo, a kiedy pojawia się nowy cieszę się jak dziecko. Właśnie za to kocham blogowanie, tutaj nie ma nudy i ciągle dzieje się coś nowego.

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

moda, jesień, stylizacja, spodnie, kapelusz, Auchan, płaszczyk, szpilki, Camaieu,

Cała stylizacja pochodzi ze sklepu Camaieu, niestety już niedostępnego w Polsce.

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, jak rasowa "jesieniara" :) Uwielbiam te subtelne nawiązania, które perfekcyjnie dopełniają stylizację, np. te cieniutkie żółte paseczki na spodniach. kocham takie detale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z ciebie jesienna panienka! Zainspirowałaś mnie obuwniczo, zawsze na jesień kupuję smutne i ciężkie czarne buty. W tym roku będzie inaczej, mam ochotę na odrobinę koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz pieknie ! Kocham kapelusze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kapelusze w jesiennych stylizacjach

    OdpowiedzUsuń