środa, 23 września 2020

CO WARTO KUPIĆ NA JESIEŃ DO 120 ZŁ | UBRANIA I DODATKI + KODY RABATOWE

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

Zobaczcie co warto kupić na nadchodzącą jesień w sieciówkach i sklepach internetowych do 120 zł.

Znacie moje przeglądy sieciówkowe tzw. tajne misje? To wpisy, w których udaję się do galerii handlowej i pokazuję najciekawsze ubrania i dodatki z różnych sieciówek. Są to zdjęcia z przymierzalni, lub ze sklepu na wieszakach. Uwielbiam takie tematy i co jakiś czas chętnie tworzę je na blogu. 

O dziwo najpopularniejszym stał się ten, w którym porównuję lustra w przymierzalniach i to jak oszukują nas wygląd. Właściwie dużo do powiedzenia ma tam również światło, które znacząco wpływa na odbiór sylwetki.

W związku z obecną sytuacją i pandemią, chwilowo mało mnie w galeriach handlowych. Oj jak mi brakuje kobiecego nacieszenia oka pięknymi ubraniami chodząc po sklepach pół dnia bez celu, macając ubrania i oglądając najnowsze trendy. Ostatnio wybrałyśmy się z przyjaciółką na bardzo skróconą wersję powyższego i dzięki temu mogłam zobaczyć, co w modowej trawie obecnie piszczy. Zainspirowało mnie to do napisania dzisiejszego wpisu. Być może ktoś z Was skorzysta. Wszystkie ubrania sieciówkowe są dostępne online, więc możecie zrobić zakupy nie wychodząc z domu. 

Nie będzie to przegląd trendów na jesień, temu poświęcę osobny wpis. To raczej krótka lista ubrań, które obecnie warto nabyć. Niektóre sklepy oferują też kody rabatowe na ubrania i dodatki, co na pewno umili zakupy.

Mam nadzieję, że będziecie mieć dużo przyjemności z czytania dzisiejszego postu. Zróbcie sobie kawkę i przebierajcie w ubraniach i dodatkach do 120 zł, które warto mieć obecnie w szafie. Dajcie znać w komentarzach, czy coś was zainteresowało.

MEDICINE
Jedna z moich ulubionych marek, w których zawsze można znaleźć coś nietuzinkowego. Jeśli kochacie wzory i wszelakie szalone printy, udajcie się właśnie tam, a z pewnością będziecie zadowoleni. Obecnie Medicine oferuje kod rabatowy: MED20, dzięki któremu uzyskacie -20% na zakupy od 100 zł.

Co warto nabyć? Serdecznie polecam wiskozową spódniczkę za kolano i krótszy sweterek. Moja przyjaciółka kupiła właśnie ten zestaw i wygląda w nim oszałamiająco. Wystarczy dodać czółenka, lub botki i look prezentuje się extra. Spódniczka na żywo ma mniej intensywne barwy, niż na zdjęciu. Rewelacyjne są też projekty Kasi Walentynowicz. To limitowana kolekcja z printami idealnie wpisującymi się w klimat marki w bardzo fajnych cenach.

→ spódniczka 119,90 zł
→ krótki sweterek 99,90 zł
→ t-shirt 59,90 zł

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

Inne ciekawe ubrania Medicine dostępne na Answear. Tutaj rabaty do Medicine są następujące: -60 zł przy zakupach za min.300 zł (kod: 60), -150 zł przy zakupach za min.600 zł (kod: 150) i -300 zł przy zakupach za min. 900 zł (kod: 300) Promocja trwa tylko do 23.09.2020.

jeansowa sukienka midi 119,90 zł

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

SINSAY
Myślałam, że to marka dla nastolatków, a jednak ostatnio znalazłam tam dla siebie całkiem sporo ubrań. Czyżby dostosowali się także do potrzeb nieco starszej klienteli? 

Co polecam: Serdecznie polecam dresy, sami możecie złożyć zestaw kolorystyczny, ponieważ nie ma gotowych kompletów. Jest całkiem sporo kolorów do wyboru, a bluzy dodatkowo mają też różne fasony. Ja wybrałam beżowe spodnie i ciemniejszą bluzę w formie oversize. Ceny także wydają mi się atrakcyjne, a jakość dresu jest bardzo przyjemna. Jestem też w szoku, że długość nogawki spodni jest mi dobra. Przy wzroście zaledwie 172cm większość spodni dresowych jest mi za krótka. Bardzo spodobały mi się także płaszczyki, których cena także jest atrakcyjna, a wykonanie solidne. Jeśli chodzi o rozmiar, spodnie mam S, a bluzę M.

spodnie dresowe 29,99 zł

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

CZASNABUTY.PL
Jak wiecie jestem wielką miłośniczką tego sklepu obuwniczego i często pokazuję na blogu nowości pochodzące stamtąd. Teraz dzięki uprzejmości sklepu mam dla Was kod rabatowy do czasnabuty.pl ważny do końca września 2020. Wystarczy wpisać KATE by uzyskać -15% nawet od przecen. Zachęcam do korzystania. W tym sklepie warto zamawiać swój rozmiar, ale zawsze zerknijcie na tabelę rozmiarów i upewnijcie się, że rozmiar po długości wkładki zgadza się z rozmiarem Waszej stopy. Ja mam stopę 25 cm i zawsze zamawiam wg tej liczby. Często jest to 39, ale zdarza się też, że kupuję buty w rozmiarze 38, czy 40. Warto znać swój rozmiar wkładki, bo to znacznie ułatwia zakupy obuwnicze online. Zachęcam do odwiedzenia poradnika zakupowego, gdzie zamieściłam więcej podobnych porad dotyczących kupowania online.

Co warto kupić? Ostatnio nabyłam botki w kowbojskim stylu, które moim zdaniem będą hitem jesieni. To buty pasujące dosłownie do wszystkiego, do spodni, spódnicy i sukienki. Serdecznie polecam botki kowbojki i drugi modny rockowy model.

kowbojki z ozdobnymi paskami 79,90 zł/ 109,90 zł
rockowe botki 74,90 zł

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

MOHITO
Bardzo lubię tą markę, ale okazyjnie. Nie wchodzę tam kiedy potrzebuję kupić coś na co dzień, ale zawsze zaglądam, jeśli szukam czegoś na daną okazję. Ubrania tej marki, a szczególnie sukienki sprawdzają mi się rewelacyjnie i służą wiele lat. Dodatkowym atutem Mohito jest rozmiarówka, która zaczyna się od 32, co oznacza, że drobne dziewczyny na pewno znajdą tam coś pasującego na siebie.

Co warto kupić? Sklep obecnie nie posiada kodów rabatowych, ale mimo tego warto skusić się na kilka ubrań. Z mojej strony polecam klasyczną białą koszulę z długim rękawem w nieco nowocześniejszym wydaniu, która jest must have na każdy sezon. 


moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

RESERVED
Marka na każdą okazję. Znajdziecie tu coś dla każdego, mają także kolekcję dziecięcą. Bardzo lubię ten sklep, a szczególnie akcesoria w nim dostępne.

Na co warto zwrócić uwagę? Reserved zawsze oferuje ciekawe dodatki zgodne z trendami. O dziwo na stronie online często asortyment jest o wiele większy, a do tego dochodzą kody rabatowe. Obecnie marka nie oferuje kodów rabatowych, ale i tak warto zajrzeć do działu akcesoriów.

kapcie domowe 2pack 39,99 zł

moda,poradnik,kody,rabat,czasnabuty.pl,Dedicante,trendy,jesień,2020,sieciówki,przegląd,Mohito,medicine, czasnabuty,

Mam nadzieję, że znajdziecie w tym przeglądzie coś dla siebie. Udanych zakupów lub nacieszenia oka pięknymi ubraniami, butami i dodatkami.

3 komentarze:

  1. Właśnie rozglądam się za jakimiś butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepłe bambosze zawsze się przydadzą, ale twoje okularki z 1 zdjęcia są najlepsze :) ja teraz na wiosnę kupiłam sobie gumki z apaszkami ze wzorem kwiatowym oraz bransoletki z tygrysim okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. puchate kapcie są idealne do domu na zimę, grzeją w nogi i ślicznie wyglądają :D do tego pasowałaby sukienka swetrowa, komplet dresowy albo chociaż grubszy szlafrok i kocyk :D

    OdpowiedzUsuń