wtorek, 15 września 2020

OBRAZ NA PŁÓTNIE - GRAFIKA JELENIA | WYSTRÓJ SALONU

mieszkanie,wydrukidladomu,obraz,jeleń,wystrój,wnętrze,paqstudio

Oryginalny obraz na ścianie zawsze dodaje wnętrzom charakteru.

Pierwszy wpis z nowej zakładki "mieszkanie" o oświetleniu do domu, przyjęliście bardzo pozytywnie. Tym razem coś na ścianę. Moja propozycja zapewne nie będzie zaskoczeniem, ale może zdziwi was chociaż wybór nietuzinkowej grafiki.

Po przeprowadzce ściany w moim mieszkaniu były gołe i puste, pozostały na nich jedynie samotne gwoździe. Od początku marzyło mi się zapełnić te miejsca czymś, co będzie inne, interesujące i doda wnętrzu charakteru. W poprzednim lokum mieliśmy ogromną fototapetę z jeleniem. Dlatego i tym razem razem z narzeczonym wybraliśmy obraz na płótnie do salonu także przedstawiający jelenia, ale w nieco innej odsłonie. Chyba trochę zadziałaliśmy sentymentalnie. Ten obraz nazywam zwierzakiem o kosmicznym wyrazie, nieco obrażonym na cały świat przez co wygląda jednocześnie uroczo i nieco groźnie. Internet oferuje multum sklepów, w których można kupić obrazy, fototapety i tym podobne. Ja wybrałam sklep wydrukidladomu.pl i był to strzał w 10tkę! 

Obraz, który widzicie na zdjęciach ma format 60x80 i jest to obraz na płótnie. Jakość wykonania jest zachwycająca i jestem bardzo zadowolona z tego elementu wystroju wnętrza. Każdy szczegół rysunku jest idealnie ostry. Podczas wyboru formatu od razu miałam na stronie zaprezentowaną grafikę po przycięciu do danej wielkości. Dzięki temu nie było nieprzyjemnych niespodzianek przy odbiorze. Za całość wyszło 140 zł i to już musicie ocenić według siebie czy warto. Obraz przyszedł po tygodniu prawidłowo zapakowany. 

Moim zdaniem jeden solidny obraz na ścianie robi wrażenie. Ja sama często staję przy moim jelonku i nie mogę wyjść z zachwytu. Niby animowana głowa, ale ma coś w sobie "to coś" i pięknie komponuje się z miętowymi ścianami. Na początku bałam się, że wszystko będzie się zlewać, ale nic takiego się nie stało.

Oczywiście na stronie znajdziecie również wiele innych przedstawicieli fauny, flory, a także wszelakich wzorów. Dla każdego coś dobrego. Są także różne wersje wydruków: fototapeta, obraz na płótnie, plakaty i zdjęcia w ramkach. Szczególnie ostatnie są godne uwagi. Możecie wybrać dwa rodzaje ramek i całość prezentuje się bardzo elegancko.

Jedynym minusem jest brak wgłębienia z tyłu, lub metalowego haczyka, który pozwoli stabilnie powiesić obraz. Teraz wisi na gwoździu wbitym w ścianę i wygląda dobrze, ale w przyszłości na pewno sami dorobimy metalowe mocowanie.

grafika jelenia na obrazie

jak wygląda z tyłu obraz na płótnie

miętowy jeleń obraz

mieszkanie,wydrukidladomu,obraz,jeleń,wystrój,wnętrze,paqstudio

jaki obraz pasuje do miętowych ścian

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie obrazy. Jednak są trudne w utrzymaniu czystości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz w salonie stanowi urocze i dekoracyjne uzupełnienie. Najlepiej jakby znajdował się na ścianie nad sofą. Zresztą mam na oku sporo różnych inspiracji z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ . Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach warto zatrudnić architekta wnętrz do pomocy.

    OdpowiedzUsuń